At 09:21 AM 11/10/2000 +0100, you wrote:

>No to widocznie byli uprawnieni.

Nie Pani Jacku, nie byli zupelnie uprawnieni. Dziwie sie ze Pan tego nie
rozumie. Nadto co jest przedmiotem sledztwa, ich dane personalne
zostaly  udostepnione przez Departament Naturalizacji. Prawo Stanu
Kalifornia, nie wymaga pokazania ID przy glosowaniu(w kazdym innym wypadku
tak; np.podpisanie kontraktu, uzyskanie danych z magistratu,itp)

>Czy to grzech? Przestepstwo?

Jest czynem nielegalnym z punktu prawa amerykanskiego, z grupy felony.

>Wlasnie, bo z logika cos nie tak.

Z jak logika? Chyba panska, szczegolnie po napisaniu w kolejnym postingu tak:
"Widze, ze pan Glowacki mimo, ze mieszka w Kanadzie, znalazl sobie nowego
wroga. No coz, przy pogladach jakie on wyznaje zycie bez wrogow i spiskow
jest wrecz nie do pomyslenia, wiec jestem pelen dla niego zrozumienia."
Jacek A.

>Jacek A.

Bywam w USA i Kaliforni czesciej, niz Pan w Polsce i choc nie jestem
zapalonym kibicem Georga Busha, mam mozliwosc ogladania tych samych miejsc
jak sie zmienily tylko za czasow Clinton Gore, czyli w ciagu 7 lat. Uwazam,
ze z dwoch plag, Bush jest miejsza.Chyba mi wolno.Czyz nie. A za Panskie
cyt" pelne zrozumienie", serdecznie dziekuje-tyle ze inaczej, bowiem tak mi
na nim zalezy, co na ilosci dziurek w plasterku sera(niekoniecznie
szwajcarskiego)-:)
W.Glowacki

Odpowiedź listem elektroniczym