W oryginalnym tekscie bylo tak(fragmenty-moje podkreslenia):
[...]
_____>Deputowani ____podkreslali, ze bylo wielu Polakow, ktorzy brali udzial w
 >mordowaniu Zydow, a nowa Polska powinna rozliczyc sie szczerze ze >swoja.
[...]

Natomiast z innej wypowiedzi wynika tak(fragment-moje podkreslenia):
[...]
____Zabawne, slowa wypowiedziane ____przez ____jednego ____patridiote z Knesetu
(Reuven Rivlin z prawicowego Likudu), odbijaja sie jak tani jabol
naszym rodzimym odpowiednikom. Przychodza na mysl "naczynia
polaczone".
[....]
A tymczasem nawet i GW pisze w paru miejscach o grupie poslow, sposrod
ktorych zabierali glos i tu padaja nazwiska wiecej niz jedno. Zas Rivlin
jest nikim innym jak wice przewodniczacym Knesetu, ktorego partia Likud
zdrowo trzesie polowa poslow- posrednio i bezposrednio.
Pomijam zupelnie sprawe, ze jakze "owocne" spotkanie w Knesecie, odbylo sie
z okazji Dnia Polskiego, ktoremu przysluchiwal sie nie byle kto, ale sam
szef MSZ-u.
Tak mi przypomina troche sytuacja, kiedy zaproszonemu na kolacje wystawia
sie rachunek, tyle tylko ze w walucie USA-:). No, ale to stary nawyk.-;)

Ale nie to jest waznym, gdyz ponizsze jest jeszcze lepszym.

"Twoj styl", bogato ilustrowany miesiecznik dla lepiej prosperujacych pan(
bron i zachowan panie od pewnych skojarzen), raczyl byl opublikowac w
numerze grudniowym liste ze zdjeciami 10 najlepiej ubranych Polakow, a
wsrod nich, adwokat Lejb Fogelman.
I jak tu obciazac Polske brakiem tolerancji w stosunku do miejszosci
narodowych.
W.Glowacki

Odpowiedź listem elektroniczym