At 16:17 06/12/2000 -0800, you wrote:
>A to ma przeciwko PROSZE SZANOWNEJ PANI, ze dwa lata nauki o IIWS w oparciu
>o pamietniki AF po prostu nie ma sensu, to raz. An dwa, zapewne pani wie i
>oczywiscie zna prawdziwa historie powstania pamietnikow.Czyz nie?-;)
>Osobiscie watpie.
>W.Glowacki

No slucham, jakie ma pan na ten temat rewelacje? Bo ja nie przypominam
sobie zeby autentycznosc pamietnikow byla ostatecznie kwestionowana.

A w ogole to wspolczuje pana synowi, nawet jesli ma pan w niektorych
sprawach racje, to tatus wiecznie walczacy w szkole z nauczycielami to jest
nieszczescie.... Tak ze nie radze tego panu kontynuowac jak dziecko uda sie
na uniwersytet, czy tez ma pan zamiar sprawdzac co mowia profesorowie? I
biegac do rektora na skarge?

Anna Niewiadomska