Nah begitu dong, apa yang telah kita kuasai sebaiknya
kita kelola sendiri.

Maju terus Pertamina.

http://www.republika.co.id/ASP/koran_detail.asp?id=170599&kat_id=3

> =====
> Visit my daughter's homepage at:
> http://www.geocities.com/hana_hanifah7

> New and Improved Yahoo! Mail - Send 10MB messages!
> http://promotions.yahoo.com/new_mail

Express yourself with Y! Messenger! Free. Download now.
http://messenger.yahoo.com

http://us.click.yahoo.com/L5YrjA/eSIIAA/yQLSAA/BRUplB/TM

Baik, in Commonality & Shared Destiny. www.ppi.4t.com