hee..hee...., kyknya pinteran monyet deh pak..?:)).

                      "givingnewhope"

                      <[EMAIL PROTECTED]        To:
ppiindia@yahoogroups.com
                      hoo.com>                 cc:

                                               Subject:  [ppiindia] Re: Bila
Tak Mampu, SBY-Kalla Harus
                      04/08/2005 12:10          Mundur

                      PM

                      Please respond to

                      ppiindia

Tinggal satu yang belon jadi presiden:
MONYET

Mungkin taon depan kita lantik monyet sebagai presiden..

<ppiindia@yahoogroups.com>
>                     pin.co.id>
cc:
>                                          Subject:     Re:
[ppiindia] Bila Tak Mampu, SBY-Kalla Harus Mundur

08/04/2005

10:56

Please

>                     respond

ppiindia

Mahathir

*****
> Berdikusi dg Santun & Elegan, dg Semangat Persahabatan. Menuju
Indonesia yg

*****

____
> Mohon Perhatian:
>
> 1. Harap tdk. memposting/reply yg menyinggung SARA (kecuali sbg
otokritik)

> Disclaimer :
> - This email and any file transmitted with it are confidential and
> are intended solely for the use of the individual or entity whom
> they are addressed, if you are not the original recipient, please
> delete it from your system.
> - Any views or opinions expressed in this email are those of the
> author only.

'Thanks & Giving.'
http://us.click.yahoo.com/mGEjbB/5WnJAA/E2hLAA/BRUplB/TM