From: Lauw Eng Tjun <engt...@yahoo.com>
To: Lina Dahlan <linadah...@yahoo.com>
Cc: setia2...@aol.com; gkran...@yahoo.com; engt...@yahoo.com;
Sent: Thursday, January 8, 2009 12:21:32 AM
Subject: Re: Yesus dikasihi oleh Tuhan. Setiap yang dikasihi Tuhan, pasti bukan
Tuhan.

Betul, kita umat Islam tidak boleh melecehkan Nabi Isa as. Namun kita juga
tidak diperbolehkan mengagungkan Nabi Isa as sbg Tuhan. Dia adalah manusia
mulia pilihan Tuhan.-----
apa betul?  Kristen itu adalah pengikut Kristus (Nabi Isa as).
tolong dibuktikan dengan fakta2 yg jelas kalau umat Islam TIDAK melecehkan Nabi
Isa as.