Cos mi ta Pana propozycja kupy i d.. sie nie trzyma cuchnac mi jakas prowokacja
:). Bo skoro czytajac wszelkiej masci upeerowcow - do ktorych Pan tez sie zdaje
zalicza? -  od JKM  poprzez znajdujacego sie na liscie Pana Swiderskiego i
Baczynskiego,  mozna sie dowiedziec, ze z legalna wladza NIGDY sie nie wojuje to
czy Pana propozycja wprost nie cuchnie  "warcholstwem"?.  Przeciez agresor zaraz
po opanowaniu nowego terenu ustanawia swoja "wadze" a "wadza" jak kazda "wadza"
jest przeciez tylko i wylacznie prawowita "wadza" na nowych terenach, bo innej
juz tam nie ma!. Pan  natomiast zamiast zmasowanej obrony przygotowanej przez
elity  tegoz terytorium i panstwa w sklad ktorego ono wchodzilo w chwili samej
agresji zamiast oporu  zapropnowal najpierw oddanie tego czego sie agresor
domadal a pozniej ruchawki z uzyciem karabinow i kijow do "bejsbola" oraz
"zabawe" w podchody. Oczywiscie, ze ze strachu chyba o wlasna skore, proponuje
to Pan z wykorzystaniem ludu aby skolowacony takimi jak powyzej wspomniane
upeerowskimi wyjasnieniami oraz nieprozumieniami na temat legalosci wladzy
sklocony lud na  temat LEGALOSCI sam sie powystrzelal.

Adam Trzaskawka wrote:

> Z reguly dzia3a sj tak aby odnios3o to jak najwijkszy i najlepszy skutek
> ( oczywi6cie dla Ojczyzny) . Hipotetycznie - wypowiedzenie wojny ,
> niewyra?enie zgody na taki koryta? i walkj nie frontaln1 , ale partyzanck1
> ( ludno6c miejscowa doskonale zna teren i to stanowi jej ATUT) , przy dobrym
> wyposarzeniu w broq ( niekoniecznie cijzk1 ) wywo3uje to panikj wsrsd wojsk
> agresora ( z ka?dej strony moga spodziewaf sij strza3u i nigdzie nie sa
> bezpieczni ( chyba ?e we wlasnym kraju).Dzijki temu obni?a sij straty w6rsd
> obywateli do minimum i zyskuje sij Bardzo du?o

Oczywsicie, danine krwi zlozy "tluszcza" zlozona z polskich patriotow i
narodowcow" czyli z pospolitych  "warcholow" i "awanrurnikow" natomiast uratuje
sie elita "yes-menow", ktora jest gotowa sluzyc - mowiac  "yes" -  kazdej
"wadzy"!  Mniej wiecej tak jak dzisiaj ci co sluzyli komunie na wyscigi chca sie
wyslugiwac Brukseli! Godna odnotowania jest ta Pana "rozwaga" i propozycja?

> ( vide dzia3ania chocia?by
> legendarnego majora Hubala - niestety nie pamijtam Jego imienia i nazwiska)

Dzialania Hubala byly wynikiem nie poddawania sie czyli walki do ostatniej
kropli krwi zgodnie z HONOREM zolnierza. Nie mialo to nic wspolnego z tym co Pan
zaproponowal!!!

Janusz J.

> Pozdrawiam
> Adam Trzaskawka