"Janek Grylicki" <[EMAIL PROTECTED]>wrote:

> : Dlatego panie Ryszardzie, niech pan popatrzy na system gospodarczy i
> : finansowy Rzeszy.... i przestanie starac sie drwic z pana Jaska.
> : System, ktory w ciagu szesciu lat w stanie pernamentnego bojkotu panstwa
> : izolacji dokonal tego czego dokonal...
>
> Bzdura! Dostawali kolosalne kredyty, w tym glownie wlasnie od Zydow, mieli
> wysmienicie rozwinieta gospodarke: przemysl stalowy, chemiczny itp.
>
> Janek

Oczywiscie! A do tego doszla ostatnio glosna sprawa IBM. Mam tutaj pytanie
do panow scigajacych i wyszukujacych Zydow na calym swiecie. Jak myslicie
jakiej nacji byli szefowie IBM? Zauwazcie, ze wobec tej sensacji srodowiska
zydowskie jakos dziwnie nabieraja wody w usta. Ostatnio byl w TVP wywiad z
Zydem polskim dyrektorem projektowanego Muzeum Historii Zydow Polskich
[nazwiska nie zapamietalem, bardzo skomplikowane niemieckobrzmiace], ktory
wprost bagatelizowal temat, jakgdyby nic sie nie stalo. A co by bylo, gdyby
Polacy taka maszyne udostepnili Niemcom?

SB

SB