From: roman kafel <[EMAIL PROTECTED]>

> Nie wiem kto napisal, w imieniu  Ovner etc goracy zwolennik JOW...
> Oczywiscie ja rowniez jestem zwolennikiem JOW i bardzo sobie cenie
> wszystkich wymienionych moderatorow JOW, z tym -ze jak staralem sie
wyjasnic
> weczesniej, zeby "wprowadzic" nowa ordynacje...a kuku wlasnie wprowadzaja
na
> tacy he, he... to nie mozna skamlec, ale skutecznie dzialac... a jak
narazie
> nic nie ruszylo z fazy chciejstwa kursokonferencyjnego i apelactwa ogolno
> [...]

Jak ma Pan lepsze pomysly niz chciejstwo kursokonferencyjne
i apelactwo ogolnospoleczne to zapisz sie Pan
[EMAIL PROTECTED] i podaj je nam - na pewno
skorzystamy. Ostatecznie wal Pan tu na liste ja przekaze.

Co do ideologicznego "szwungu", akurat jestem dokladnie przeciwnego
zdania. Uczciwy system wyborczy dajacy obywatelom mozliwosc
kontrolowania swoich przedstawicieli jest na reke wszystkim - od
lewa do prawa. Zreszta zyjac w USA widzi Pan doskonale, ze
zwyciezca z okregu zwykle oglasza nazajutrz po wyborach, ze
bedzie przedstawicielem _wszystkich_ mieszkancow. Dodanie
ideologii do ruchu JOW wyraznie zmniejszy ilosc jego zwolennikow,
bo jesli Ruch ten opowiedzial by sie za prawica to odejda od niego
lewicowcy i na odwrot.

Ja tam na postepy we wprowadzaniu JOW nie narzekam. Premier
Buzek wypowiedzial sie w Sejmie jednoznacznie za JOW.
Platforma Obywatelska tez jest za. AWS miala JOW juz
w programie wyborczym '97 i jednym z powodow, ze obecnie
tak doluje jest nie zrealizowanie tej obietnicy. Nawet Miller
wije sie jak piskorz kreci, maci i stwierdza, ze jest przeciw
JOW bo SLD dostalo by wtedy 80% mandatow w Sejmie,
a on jest za tym aby opozycja miala znaczaca pozycje polityczna!!
Nie sadze aby wielu zwolennikow SLD nabralo sie na te
dialektyke, dalej beda za JOW.

Wlasnie niedawno poslowie przeglosowali ze zostanie zlikwidowana
lista zombich (politycznych trupow) zwana eufemistycznie lista krajowa.
To na razie taki maly prztyczek w nos dla partyjnych mafiozow od
zwolennikow JOW. Wszystko wskazuje na to ze nastepnym ciosem dla
partyjniactwa bedzie wprowadzenie wyborow na wojtow i burmistrzow.

Wedlug mnie wprowadzenie JOW jest tylko kwestia czasu,
gdyz badania pokazaly, ze 80% Polakow je popiera.
Badania te mozna znalezc na stronie www.kwp.w.pl
Najprawdopodobniej nie uda sie tego zrobic do najblizszych
wyborow, ale przyjmuje zaklady, ze nastepne
wybory do Sejmu odbeda sie w JOW.

Janusz Baczyqski