From: "roman kafel" <[EMAIL PROTECTED]>
To: "Multiple recipients of list prawica" <[EMAIL PROTECTED]>
Sent: Wednesday, April 24, 2002 3:09 AM
Subject: Re: Prawica: Kto wygra?

Panie Stasiu...moze byc cos co nam sie nawet nie snilo. Francja to duzy kraj
w Europie i niech pan pamieta Francja to nie Paryz.
LePen- przedewszystkim wskrzeszenie idei de Gaulle'a Europy Ojczyzn- nie
wydaje mi sie, aby wygral wybory bo juz od nas pojechali experci- aby do
tego nie dopuscic, ale wie pan przyszlosc nie jest rozowa dla
Internacjonalow. Francuzi to ciekawy narod, ciezko ich ruszyc, ale niech pan
nie zapomina to nie Niemcy zaczynali wojny, to Francuzi...
RomanK

Chat with friends online, try MSN Messenger: http://messenger.msn.com

--
Encyklopedia multimedialna w prezencie!