Panie Stanislawie

Z zasady nie zabieram glosu na forum bo poprostu nie mam na to czasu ale
dla Pana zrobie wyjatek.

Stanislaw Blaszczak wrote:

> [...]
>Po drugie, nie cieszylbym sie zbytnio z sukcesu Le Pena. Najprawdopodobniej
>nie wygra wyborow, bo konkurencja jest silna. Jednakze gdyby mu sie udalo,
>to nie wiem z czego mielibysmy sie cieszyc? Ze przytarlby nosa
>euroentuzjastom? I co z tego? Uwaza pan, ze Le Pen bylby przyjacielem
>Polski? Nie ludzmy sie. Zaden nacjonalista nie jest przyjacielem innego
>nacjonalisty. Gdyby tak bylo bylby internacjonalista. Tak wiec, jezeli w
>Europie pojawi sie jeszcze kilku Le Penow, to wroze zblizanie sie dla tego
>kontynentu nieciekawego czasu - a moze nawet bardzo niebezpiecznego.

Jezeli kocha Pan swoja rodzine - rodzicow, zone, dzieci, ponad wszytko
to jest Pan swoistym szowinista rodzinnym takim nacjonalista na domowa
skale. Panscy sasiedzi w bloku? tez sa swoistymi szowinistami
rodzinnymi. Czy to znaczy, ze gotowi sie jestescie pozabijac nawzajem z
tych milosci do wlasnych rodzin? Nie wrecz przeciwnie gleboka i
prawdziwa milosc do wlasnej rodziny moze tylko i wylacznie rozwinac
milosc do bliznich i zaciesnic wspolprace i wzajemna pomoc miedzy
sasiadami. Ale jezeli ta Pana milosc do rodzinny wyszla poza panskie
oplotki to automatycznie stala sie ona sola w oku tym, ktorym rodzina i
narod stoja na przeszkodzie w rzadzeniu swiatem. Wtedy to rozne gazety
beda smarowac Pana obraz roznego rodzaju -izmami by wytworzyc w
czytelnikach antypanska fobie. Taka sama jakiej dopatrzylem sie w Pana
reakcjach na sukces Le Pena, ktorego ani osobiscie nie znam ani nie wiem
wystarczajaco duzo na temat jego politycznej dzialalnosci by
zdecydowanie stwierdzic, ze ukochal swoja rodzine. Niemniej wrzask
mediow oraz teatralne protesty roznej masci desperatow wskazuja na to,
ze nalezy zyczyc Europie tylko takich rzadow.

Pozdrawiam

Adam Gajkowski

>SB

Odpowiedź listem elektroniczym