W sobotę, 23 sierpnia 2003 12:03:10 Marek Lubinski napisał/a

: : : : Panie Janku,
: widzial pan za czasow prlu zeby dzieci w szkolach
: mdlaly z powodu glodu? Ja chodzilem wtedy do szkoly
: i w swietlicy dawali nam gorace mleko i bulki z maslem,

Tym, któzy za to zapłacili, ja też chodziłem w czasach PRL do szkoły i
pamiętam, co się tam działo.

: a oprocz tego kazdy mial z domu drugie sniadanie...

Nie każdy, ogromnie nie każdy. To że Pan i pańsccy koledzy mieliście nie
oznacza, że tak mieli wszyscy.

: W dzisiejszym prlu-bis, kiedy juz szeregi zydo-trockoliberalow
: niszcza Polske bez zahamowan,
Dzisiaj Polskę niszczą związkowcy z Solidarności i komunistycznych zz,
narodowcy tęskniący za komuną i im podobni.

-- Pozdrawiam serdecznie
Janek Grylicki

Każdy socjalista to łajdak lub idiota
najczęściej jedno i drugie