From: "Marek Lubinski" <[EMAIL PROTECTED]>
To: "Multiple recipients of list prawica" <[EMAIL PROTECTED]>
Sent: Saturday, August 23, 2003 7:03 PM
Subject: Re: Prawica: Czytanka dla liberalow

Panie Janku,
widzial pan za czasow prlu zeby dzieci w szkolach
mdlaly z powodu glodu? Ja chodzilem wtedy do szkoly
i w swietlicy dawali nam gorace mleko i bulki z maslem,
a oprocz tego kazdy mial z domu drugie sniadanie...
W dzisiejszym prlu-bis, kiedy juz szeregi zydo-trockoliberalow
niszcza Polske bez zahamowan, glodne polskie dzieci to codzienne
zjawisko...Wie pan gdzie mam panskie statystyki???
Marek Lubinski