Janusz Baczynski wrote:

> [...]

Panie Januszu
Ja rozumiem iz jako czlonek sekty UPR nie moze Pan zbytnio
odbiegac od tego co pisze guru ale moze czasami warto by sie
zastanowic nad przyczynami i skutkami? Chocby taie proste
pytanie - co spowodowalo skok inflacyjny w ostatnich miesiacach?
Socjalizm Polski czy UE? A moze UFO? :> Podonie - co spowodowalo
20% bezrobocie (oficjalne i usrednione)? Socjalizm czy
wykanczanie przemyslu galez po galezi, zaklad po zakladzie w
sposob przemyslany i celowy? A moze jeszcze Pan zgadnie kto
finansuje obecnych politykow? Czy aby nie BCC i rozne duze
firmy?
Ideologia jest piekna sprawa ale czasami od lektury 'notatnika
agitatora' czy 'czerwonej ksiazeczki towarzysza
przewodniczacego' jest przyjrzenie sie otaczajacej nas
rzeczywistosci?

WD

P.S. Pewien czas temu bronil Pan supermarketow mowiac ze
doniesienia o niewlasciwym traktowaniu pracownikow to bujda i
'miejska legenda' rozpuszczona przez Leppera. Czy przedstawione
wyniki kontroli nie powoduja u Pana koniecznosci rewizji Pana
wczesniejszych wypowiedzi?

Odpowiedź listem elektroniczym