From: "Jasiek z Czarnolasu" <[EMAIL PROTECTED]>
To: Multiple recipients of list prawica <[EMAIL PROTECTED]>
Subject: RE: Prawica: Re: Zascianek: Re: I po co te kontrole skoro >przyjdzie Renka
(jak bedzie wolna) i wyrowna...
Date: Thu, 08 Jul 2004 21:29:06 +0000

_________________________________________________________________ MSN Toolbar provides one-click access to Hotmail from any Web page – FREE download! http://toolbar.msn.click-url.com/go/onm00200413ave/direct/01/
--- Begin Message ---

Panie Romku, mam wrazenie, ze zostal Pan zwiedziony nazwiskiem p.Baczynskiego i na sile probuje Pan udowadniac to, co p. Baczynski na sile chce ukryc. On przeciez zyje z tego, co jest ukryte i nie widzi zadnej potrzeby, aby ten slodki "sekret" byl zbyt szybko ujawniony.

Zaraz przypomina mi sie pewna rozmowa z manager'em banku, (Polakiem) ktory dosc dlugo pracuje w tej "firmie" (oczywiscie ma "semestralne" dodatki i to dosc niezle), zapytal mnie: "Czy przewiduje po wprowadzeniu Kredytu Spolecznego zatrudnic ludzi, ktorzy maja doswiadczenie w bankowosci?

Absolutnie nie, - odparlem -  bo wygladaloby to tak, jakby stara "dziwke" uczyc cnoty..., a ja na to niestety nie mam czasu - dodalem...

====================

jasiek z toronto

>From: "roman kafel" <[EMAIL PROTECTED]>
>To: Multiple recipients of list prawica <[EMAIL PROTECTED]>
>Subject: RE: Prawica: Re: Zascianek: Re: I po co te kontrole skoro przyjdzie Renka (jak bedzie wolna) i wyrowna...
>Date: Thu, 08 Jul 2004 12:36:25 -0500
>

>Ano..z jakim przestajesz takim sie stajesz.... bawiac sie ze swinia
>smierdzi sie gnojem:-)))))
>
>Nie bede pana obrzucal wyzwiskami jak pan to zrobil.., nie robie
>tego nigdy- zwlasza w stosunku do ludzi uposledzonych.
>Coz przypadlosc..i tyle:-)))) Kiedys- taka jedna na lamach pisma
> [...]

Add photos to your messages with MSN 8. Get 2 months FREE*.

--- End Message ---

Odpowiedź listem elektroniczym