From: [EMAIL PROTECTED] [mailto:[EMAIL PROTECTED] On
Behalf Of roman kafel
Sent: Saturday, July 24, 2004 2:08 PM
To: Multiple recipients of list prawica
Subject: RE: Prawica: Liberalom, kolibrom i oslom!

:-))))) Tiaaaa wtedy palacili dobrze za co innego..a dzis za co
innego:-)))))
Dlaego storlitze zawsze wojne uwazaja za zniwa:-)))))
Wie pan jego praca jest wartosciowa nei dla pana czy dla kogos co wie co sie
wokol dzieje...
To kubel wody na tych ktorzy tylko i wylacznei
wierza:-))))autorytetom:-)))zwaszcza styrlitzom:-)))
Daje tez i sygnal ,ze system nie trzyma wody..panie Janku ..cieknei jak
dziurawy durszlag...a strzezonego PanBog strzeze..jezyk nei ma kosci- jak
sie skrzywi to sie sprosci:-)))))

RomanK

>From: "jasiek" <[EMAIL PROTECTED]>
>To: Multiple recipients of list prawica <[EMAIL PROTECTED]>
>Subject: RE: Prawica:  Liberalom,  kolibrom i oslom!
>Date: Fri, 23 Jul 2004 19:23:45 -0700
>
>Panie Romku, szkoda ze ten "sztyrlitz" nie wspomnial wymianie
>bezposredniej,
>kiedy jeszcze siedzial "wysoko" w fotelu IMF-u...
>Niedobrze mi sie robi, kiedy czytam takie "nawrocenia" czlowieka
>zajmujacego
>dosc znaczna pozycje w zydowskim kartelu lichwiarskim i nagle "przejrzal na
>oczy???"...
> [...]

Don't just search. Find. Check out the new MSN Search!
http://search.msn.click-url.com/go/onm00200636ave/direct/01/

Odpowiedź listem elektroniczym