----- Wiadomość oryginalna -----
Od: "Waldemar Dworakowski" <[EMAIL PROTECTED]>

> Według Dworaka "źle się stało, że nadajniki, które były własnością
> Radiokomitetu, w czasie przekształcania go w publiczną telewizję i
> publiczne radio zostały przekazane TP SA, potem jako spółka córka
> sprywatyzowane

Oczywiście że się źle stało, o czym najlepiej
świadczy to, że żadna z ogólnopolskich telewizji prywatnych
nie korzysta z usług TP SA, bowiem są drogie i kiepskiej
jakości. Gdyby TVP sprywatyzować to pewnie pierwszą
decyzją nowego właściciela było by uruchomienie programu
budowy własnych nadajników. A tak to duża część pieniędzy
abonentów, formalnie na utrzymanie "telewizji publicznej"
trafia do praktycznie prywatnej firmy - państwo ma w TP SA
chyba nie więcej niż kilkanaście procent.

Dawno już mówiłem że TVP należy sprywatyzować,
a abonamenty znieść. W USA rząd nie posiada ani
jednego radia czy telewizji. Kultura amerykańska,
mimo, że rząd nie finansuje żadnych tam misji, podbija
cały świat.

Pozdrawiam
Janusz Baczyński

Odpowiedź listem elektroniczym