Janusz Baczynski wrote:

Od: "Waldemar Dworakowski" <[EMAIL PROTECTED]>

Hm... Moment... z faktu ze jedna firma prywatna zle dziala wyciaga
Pan wniosek ze nalezy czym predzej sprywatyzowac wszystkie firmy?
Niesamowite...

TVP działa jeszcze gorzej - gdyby nie wpływy
z abonamentów to już dawno by zbankrutowała.

Coz... mozna i tak... A wiec mowi Pan ze wina za to ze spolka TPSA nierealizowala uslug lezy po stronie jej klienta? Ale TVP (abstrahulac od naszej jej oceny) nie ma wplywu na dzialanie laczy TPSA...
A moze to bylo sentencjonalne "a u was murzynow bija"? :->

Znam co najmniej 2 stacje radiowe w pelni prywatne ktore uzywaja
nadajnikow na obiektach TPSA / Emitel. Trzy uwzgledniajac nadawce
spolecznego (niekomercyjnego).

No widzi Pan. Prywatne telewizje twardo negocjują z TP SA i pewnie maja dużo niższe stawki, a za to lepszą jakość usług i wysokie kary umowne za przerwy w nadawaniu.

Hm... cos mi sie widzi ze robi Pan sobie ze mnie jaja... Panie Baczynski - przypomne zarys naszej dyskusji -
1- ja wykazalem ze nie zawsze prywatne znaczy lepiej dzialajace.
2- Pan (wiedziony pewnie instynktownie checia obrony dogmatow sekty UPR) stwierdzil ze zaden nadawca prywatny nie korzysta z obiektow i laczy TPSA
3- ja stwierdzilem (w oparciu o moje doswiadczenia - w tym z pierwszej reki) prywatne i spoleczne stacje korzystaja z uslug TPSA/Emitel
4- Pan byl laskaw napisac to co powyzej byl Pan napisal...

I jak ja moge Pana (i innych z sekty UPR) traktowac serio?

Przy okazji - mam nie potwierdzone informacje ze takze prywatne stacje TV uzywaja laczy i obiektow Emitelu. Potwierdzenie jest trudne (urlopy jak i tajemnica) ale mozliwe.

TVP łatwo przychodzą pieniadze bez żadnego związku
z jakością i ilością tego co robią, to się pewnie z TP SA
w ogóle nie targuja i kar umownych  umowy nie przewidują.

Oczywiscie sie Pan myli. W oswiadczeniu TVP i 'radiokomitetu' jest mowa o karach umownych i to ponoc niezlych.

P.S.S. Pana wiedza o Ameryce jest doprawdy kiepska...

To proszę podać prawdę o telewizji i radiu państwowym w USA. A może jakiś Amerykanin coś o tym powie?

C-SPAN?

WD

Odpowiedź listem elektroniczym