-----Original Message-----
From: [EMAIL PROTECTED] [mailto:[EMAIL PROTECTED] On
Behalf Of roman kafel
Sent: Tuesday, August 03, 2004 12:45 PM
To: Multiple recipients of list prawica
Subject: RE: Prawica: Ekonomisci z zespolem Downa

Panie Janku..moze dwa pokolenia ale, Michalkiewiczy,  takich jak wie pan-
nie chce po nazwisku bo zaraz iskrza:-)))) mysli pan ze 12 pokolen wystarczy
,zeby zrozumieli?????

(jasiek z toronto) Ja Panie Romku w dalszym ciagu mam nadzieje ze nastapi to
o wiele wczesniej i daleki jestem od defetyzmu.

Przeciez Ojciec Dyrektor i tak ma pana za prowokatora:-)))))

(jasiek z toronto) A to dobrze sie sklada ze ja ostatni o tym sie
dowieaduje. Przy najblizszej okazji zapytam o.Krola co faktycznie o.Tadeusz
mysli o "jasku z toronta".
Bede mial informacje z niemalze z "pierwszej reki"... i zapodam je jesli
o.Tadeusz tak uwaza iz jestem prowokatorem.

 i wysyla pielgrzymki do ...Rozokrzyzowcow na noclegi:-))))

(jasiek z toronto) Panie Romku, masoni tez "nocleguja" w porzadnych domach w
Polsce i w Kanadzie rowniez.

........panie Janku badzmy rozsadni ..o czym pan powiada????

(jasiek z toronto) Staram sie jak moge....

Widzial pan kiedys , zeby gorole uczyli czegokolwiek barany????

(jasiek z toronto) Moze barany kiedys zaczna sluchac barana "jaska z
toronto"...Kto wie? Kto wie???

 Ja paslem owce z baca Zubkiem-jako pachole tom widzial....nigdy panei
Janku...lubieli owieczki , dbali o nie , nawet taki jeden ponoc sypial z
niektorymi:-)))) ale ich nie uczyli..nic .. Uczyli tylko psy....:-)))

(jasiek z toronto) Z "psami" i "goralami" mozna sobie poradzic, ale tylko
wtedy, kiedy te "barany" i "owce" zobacza "fryzjera" i "rzeznika", to jest w
dalszym ciagu nadzieja ze ustawia swe kopyta we wlasciwym kierunku...

Rozumiemy sie????

(jasiek z toronto) Tak Panie Romku, nawet bez slow...:))))

Jasiek z toronto

RomanK

>From: "jasiek" <[EMAIL PROTECTED]>
>To: Multiple recipients of list prawica <[EMAIL PROTECTED]>
>Subject: RE: Prawica: Ekonomisci z zespolem Downa
>Date: Tue, 3 Aug 2004 08:28:38 -0700
>
>Panie Romku, a nie zwrocil Pan uwagi na teksty (ostatnio) S.Michalkiewicza?
>Artykuly w Naszym Dzienniku dotyczace finansow? Ostatnio nawet "Glos"
>poswiecil troche uwagi temu tematowi.
>Powoli Panie Romku, powoli, lecz mysle ze nie bedzie to trwalo 2
>generacje...:)))
>
>Jasiek z toronto

FREE pop-up blocking with the new MSN Toolbar - get it now!
http://toolbar.msn.click-url.com/go/onm00200415ave/direct/01/

Odpowiedź listem elektroniczym