Allah itu nddak masuk akal.
Allah yang masuk akal adalah bukan allah
sangat tidak masuk akal jika kita mempercayai allah yang masuk akal.
allah yan tidak kepikirin sama akal, itulah allah yang masuk akal.
masuk akal kenapa allah tidak masuk akal.

Kalau allah itu masuk akal, nddak akan ada orang yang ateis atuh.

Semoga bermanfaat.
Pinpin
Islam Protestan Indonesia SAG (Si Alaikum Gambreng )