Psikopat berat Pinpin yang memang sudah sama-sama gilanya dengan ayub yahya,
johny-indon, Dipo, Hasan Basri, Omar Moyo, rezameutia, Tawang dan orang Islam
yang lain itu demen betul, walaupun sudah dewasa, ngisap jempol sembari
menyebar fitnah seperti dibawah ini.

--- In proletar@yahoogroups.com, "pinpinyuliansyah" <pinpinyuliansyah@...>