Ini pemandangan di sekitar rumah si papih.

http://mendolgosong.files.wordpress.com/2011/11/situ.jpg

Yang ini juga
http://2.bp.blogspot.com/_aKxsfhsT76c/SiPcVEtgIfI/AAAAAAAAAAs/H_5k7i9qDAA/s400/curug+sawer.JPG

sok ... endah mana jeung walanda ?

Geus puguh urang belanda wae ngomong , Indonesia itu sorga !

uplik uplik ....