"Hebat" nabi anjing Muhammad itu

Tukang entotin bocah cilik beruur 9 tahun..

Tukang potong tangan pencuri sebutir telor dan seutas tali.

Kepala gerobmbolan perampok dan penyamun yang telah mengirim sahabatnya buat
merampok kafilah Quraish ke Naklah..

Perampok kebon korma orang Yahudi...

Sunggu "Hebat" manusia biadab, buas, kejam, keji, zalim lagi ganas itu