maksudnya ya bukan berarti nangkep sendirian kayak nangkep ayam gitu pik. masa
lu ga bisa ngerti sih maksudnya gimana?

lagian repot amat sampe kudu nyatet pik.
biar yahoo aja yg nyimpen arsipnya, kagak perlu dicatet segala.
ntar kalo mau nyari tinggal disearch pake keyword "eh.tumben jijik" pasti
nyampe ke link ini.