From: cbjola <[EMAIL PROTECTED]>

> Aoleo, m-ai deprimat complet! Ce carciuma e aia? Clopotnita de la
> Cimitirul Satului? In fine, merg pe mana ta, tu le stii mai bine,
> cauta si matale una cu atmosfera beton, dar sa nu aud manele
> ca-nebunesc. Dau foc la carciuma.

Pai, TOCMAI! ca ziceam ca poate stii tu vreuna... nu chiar Waterloo, ca era
cam scump pe-acolo ultima data pentru (unii) protestatari... nu vrem musai
un "chef pentru elite"... nuuuu.... ? ;)))
(hihihi! rautacioasa cum sunt, eram gata-gata sa propun Café Amsterdam ;)))

> Cu data si ora, uite colea sugestii: Ce zici de vineri 17 dec, pe la
> ora 20:00. Zic vineri pt ca daca se prelugeste treaba, sa nu urle pe
> urma oamenii muncii ca trebuie sa se scoale dimineata sa-o taie la
> job. Huo!

Domne, noi aici suntem un sistem social-democrat, lumea munceste cinstit, si
sambata... nu ca pe la voi, prin cel capitalizm ordinar :-p

Dar ashaaaaaa.... ca idee... - vineri mi se pare ok.....

Mi-am mai amintit niste carciumioare... una-i Nedra's (zona cinematografului
Europa) unde joia se-ntalnesc cei din clubromantic, alta e pe undeva prin
zona Dorobanti / ASE.... mai intrebam membrii CR care-s pe lista...

O alta (bomba de-a dreptul, se taie fumul cu cutitul, se poate sta pe jos,
se asculta Hendrix, frecventata de cine n-ai crede :p) e pe Grivitei, la
vreo 10 min. de intersectia cu Dacia.

Astept in continuare propuneri constructive ;)

Codruta

p.s. aha! si, daca facem intalnirea "rezonabil" de devreme, am putea -
hihihiiiiiiiii ;))) sa mergem la fosta cantina studenteasca de langa
Drept... la-mpinge tava.... sunt niste preturi si portii de n-ai crede! (da'
bere n-am vazut :(
putem dupa aia sa dam o raita prin parcul Operei ;)

--
"Let me, at least, to know that she'll try
Then she'll be a true love of mine"

www.nuclearinfo.ro

http://us.click.yahoo.com/Q7_YsB/neXJAA/yQLSAA/DXOolB/TM