From: horia traian <[EMAIL PROTECTED]>

>  As putea sa va explic, dna,  si de ce un capitol de negociere cu UE nu
este negociat de Puscas sau de Basescu, ci de Romania, ca entitate juridica.

Romania SEMNEAZA "ca entitate juridica" negocierile (evident, nu ea ci prin
reprezentanti). Cu toate acestea, negocierile sunt conduse de niste
persoane... ca doar nu de UE si Romania, chestii oarecum abstracte in din
pdv. al meu.

De exemplu, eu incerc sa gasesc ceva cusururi majore la capitolul 22 - si
uite ca nu reusesc! fie ca-mi este mie simpatic negociatorul (motiv pentru
care as si vrea sa gasesc cusururile alea, ca sa-l mai sun si eu pe el), fie
ca nu am o privire destul de buna asupra situatiei, fie pentru ca, hmmmm....
poate ca tipul chiar l-o fi negociat bine, ceea ce n-ar fi chiar de mirare
;)

Ca paranteza: nu agreez mesajele sexiste, mi se pare slabiciune din partea
"emitatorului" - si generatoare de scaderi in calitatea discutiilor.

"Let me know, at least, that she'll try
Then she'll be a true love of mine"

www.nuclearinfo.ro

http://us.click.yahoo.com/L5YrjA/eSIIAA/yQLSAA/DXOolB/TM