From: horia traian <[EMAIL PROTECTED]>

> Eu vorbesc doar de UE: prima intalnire diplomatica ("publica" nu
"secreta") a sefului unui stat care se afla in plina integrare europeana se
aranjeaza cu - ai ghicit!- ambasadorii principalelor state euro la Bucale,
cu unii din ei, cu unul din ei, cu dl Scheele.

Se aranjeaza cu ăia disponibili, dupa cum si-or fi avut si ei agenda...
habar n-am de ce speculam.....
Daca primul o fi fost al SUA, doar nu era s-o amane pana la
Sfantu'Asteapta....

> Avea Base mai multe variante decat are Etiopia guverne in copac. Ei, ce
zici? Era greu?!

Etiopia e o tzara care, spre deosebire de "civilizata Romanie", a reusit ca,
dintre 200 si ceva de limbi cat se poate de "oficiale" sa stabileasca doar
DOUA limbi "oficiale" in asa fel incat sa nu-i faca pe oameni sa se bata pe
tema asta... ceea ce mi-as dori si eu sa reusim, fara tone de istericale :(

> PS: In legatura cu mahmureala, daca nu te-ai ridicat inca de la masa din
Red Lion, chiar nu-i vina mea.

Ba m-a ajutat si pe mine sa ma ridic ;)). Red Lion n-are Internet....
altfel, juma' din timpul de Bucu l-as petrece acolo :-ppp

"Let me know, at least, that she'll try
Then she'll be a true love of mine"

www.nuclearinfo.ro

http://us.click.yahoo.com/L5YrjA/eSIIAA/yQLSAA/DXOolB/TM