--- "Alex M." <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Din pacate in tarile Europei
> de Est si deci si in Romania,
> unde accesul la gindirea libere
> si la informatii a fost oprimat
> atita vreme (si nu dau vina
> doar pe comunisti,si-n perioada
> interbelica din relatarile bunicilor
> aud ca iera la fel,

asa-i, iera, acolo  la voi, la Moldova.

Ti-ai inchipuit matale, acolo la Vaslui,
de unde spui ca iesti, ca nu tot
romanul s-a nascut in Moldova? La voi
acolo s-a invatat ceva despre orase
precum Brasov, Cluj, Sibiu, Tg. Mures, Timisoara,
samd? Stiti voi cum traiau parintii
mei de exemplu intr-un oras precum
Brasovul in perioada interbelica?

E drept, daca te-ai nascut in curul pamantului
n-ai cum sa-ti inchipui ca altundeva s-ar putea
fi altfel.

> io cred ca nu exista sanse reale de a gindi liber
> neinchistat..

Sau echidistant!

> Boborul "prost da` mult"nu va scapa de mentalitatea si ignorantza in
> care se balaceste.

daca ai stii cat de multa dreptat iti dau!?
Privesc la toate elucubratiile tale si nu fac decat sa-ti dau
dreptate.

> In peregrinarile mele am realizat ca grupurile minoritare in general
>  sunt mai "open minded",accepta mai usor in mijlocul lor
> noul,schimbarea,ofera o sansa reala unui individ necunoscut,sau unei
>  idei noi.

Precum grupul suni din Irak, care sub Sadam Hussein a fost
minoritatea care-i tortura pe toti ceilalti. Sau cum e grupul
alawi din Siria care ii tortureaza pe ceilalti. Sau cum au
fost talmudicii care au creat Uniunea Sovietica, o minoritate
care i-au infundat pe toti la Siberia.

Te inteleg, te dai de partea minoritatilor totalitare,
fiindca dupa cum constat, aspiri spre mai bine, spre bunastare,
spre bogatie, spre dominatie.

> Diaspora Romaneasca nu mi-a fost de nici un real folos

te si cred.
Ce poti obtine de la niste babalici obfuscati si ratati,
de la niste emigranti care asuda pentru a acumula avere
fiindca pentru astia singurul crez este acumularea cantitativa
(ca la marxisti, salturile valorice se fac prin acumulari
materiale, cantitative, planuri cincinale etc.)?

Mai ales ca aspiratia ta este spre glorie, spre nemurire?

> Intors in Romania de ceva vreme si dupa multa vreme nu incetez sa ma
> minunez la tot pasu` de ignorantza pe care nu am (re)cunoscut-o
> inainte de-a parasi tara.

ai emigrat din motive economice, care acum in Romania iti
trezesc dispretul fata de comunitatea unde te-ai nascut.
Asta este simptomul denumit: "Tanase Scatiu" sau "Dinu Paturica".

Se observa din plin la alt participant pe aceasta lista, cbjola.

> Ie o vorba-n oras fff adevarata,din pacate,tinerii le reproseaza
> mamelor ca dupa ce ca i-au nascut in Romania,i-au mai nascut(adus in
>  cazul meu) si-n Vaslui(probabil ca-i la fel si-n Caracal).

ce tocmai am spus?

Afla ca eu in niciodata n-am sa-mi reneg locul de obarsie.
Sunt mandru de Scheiul in care m-am nascut, de Brasovul in care
mi-am petrecut existenta si le consider cele mai superbe locuri
de pe acest pamant.

> Martorii lui Iehova,pocaitii,greco catolicii,sunt haituiti si
> batuti de boborul binevoitor,acelasi bobor de ma fugarea cind lipeam
> afise electorale pentru PNL in `90,"ca ce s-aduca aia boierii
> inapoi"

uiti ca pocaitii, greco-catolicii sunt la randul lor romani.
Cum ii diferentiezi de ceilalti? Aici pe lista d-l Bouleanu
este greco-catolic. Nu te-am vazut sa-l pretuiesti.

Cu alte cuvinte esti ipocrit.

> OH SI CE MA BUCUR CIND VAD BOIERII ADUSI DE ILIESCU SI KLIKA
> LUI,CARE-S ASEMENI LUI DINU PATURICA,PARVENITI,INCULTI,FARA SCRUPULE
> SAU DUMNEZEU......

sincer sa-ti spun, din felul cum te comporti si te manifesti
pari a fi unul din cei mai sus enumerati de tine. Fac pariu
ca daca ai fi facut cariera politica in Romania ai fi fost la
fel de lipsit de scrupule precum cei pe care-i dispretuiesti.
Mai degraba esti invidios.

> Din partea mea(boboru`) isi merita pe deplin soarta.............

Gandesti totalitarist, parca prin ochii tai s-ar vedea
intreaga Romanie. Stalin sau Hitler gandeau la fel.

> Iar pentru tzaranu` asta de pe lista si alti homofobi, rasisti,
> misogini,

Cum am spus, nu stii altceva decat sa imparti lumea  dupa
criteriile tale de taran ajuns la oras, care descoperi pentru
prima oara  ce inseamna maniere orasenesti si te dai
mare si tare fiindca imiti ceva ce nu intelegi.

Poti sa te dai mare printre inapoiatii de unde te tragi, dar
cand pozezi pe sfatosul unde nu apartii, pari un taran parvenit,
un mitocan, precum mitocanul listei, cbjola.

'Thanks & Giving.'
http://us.click.yahoo.com/mGEjbB/5WnJAA/E2hLAA/DXOolB/TM