Schiavone,observ ca de nu esti injurat nu-ti place....
Dezaprob(desi citeva din netotziile spuse reciproc ma amuza) tonul de-l
folositi atit tu cit si cjbola.....
Dar asa sunt io mai pudic......

<<asa-i, iera, acolo la voi, la Moldova.
Ti-ai inchipuit matale, acolo la Vaslui,
de unde spui ca iesti, ca nu tot
romanul s-a nascut in Moldova? La voi
acolo s-a invatat ceva despre orase
precum Brasov, Cluj, Sibiu, Tg. Mures, Timisoara,
samd? Stiti voi cum traiau parintii
mei de exemplu intr-un oras precum
Brasovul in perioada interbelica?

E drept, daca te-ai nascut in curul pamantului
n-ai cum sa-ti inchipui ca altundeva s-ar putea
fi altfel.

Pai mah istetz pseudoaristocrat,ti-ai inchipuit in idiotzenia ta ca pe
plaiurile mioritice nu toata lumea se trage din doi barbatzi?(hai sa-ti
iegzplicTraian si Decebal)
Venetici suntem numitzi (io shi familia mea)din strabunici,oameni de-au avut
proasta inspiratie a investi in Romania....
Shi n-am venit aici de foame....Am ajuns pe plaiurile mioritice(frumoase
locuri,pacat ca-s bobulate)cu bani,vocatie si educatie.....

<<E drept, daca te-ai nascut in curul pamantului
n-ai cum sa-ti inchipui ca altundeva s-ar putea
fi altfel.>>
    Aici ai avut dreptate...strabunicu a vrut a face viticultura in Moldova
si impreuna cu mai multi idiotzi,si-au vindut agoniseala de-o viatza pentru
a cumpara pamint,planta vii si avea o viatza omeneasca,,,,,,
Cu limba de moarte (bunicul)mi-a spus,ca atit timp cit rusu` iti joaca
kazachioku`n batatura,Romania ie o tzara fara viitor.Asha ca m-am carat cind
am putut la sicilienii mei.....
Parintzii mei sunt fostii copii de  venetici in perioada interbelica si
chiaburi dupa ,ce n-au avut acces la studii(dar au primit o educatzie in
comparatzie cu altii de se tot lauda cu educatia lor din orasele"metropole
(auzi Brasov??????????nu se mai cheama IBM,sirma,etc????????????)

<<asa-i, iera, acolo la voi, la Moldova.

    Si noi suntem Romani!!!!!!!!!!

<<E drept, daca te-ai nascut in curul pamantului>>

Te-ai spala si tu pe dinti si prin gura numa nu-ti incape sapunul......
Unde in toate mesajele mele gasesti un cuvint dintre mizeriile de le
folosesti??????????????
Shi de unde stii unde m-am nascut?Fac pariu pe toata averea ta ca nu
ghicesti.......Pe de alta parte n-am nevoie de sacul tau de dormit imputzit.

<<Te inteleg, te dai de partea minoritatilor totalitare,
fiindca dupa cum constat, aspiri spre mai bine, spre bunastare,
spre bogatie, spre dominatie>>

Noh,shi sa ma scuzi in stupizenia ta ca nu ma limitez la a ramine un
NEANDERTHAL,gindind din"curul pamantului"

<<Mai ales ca aspiratia ta este spre glorie, spre nemurire?>>

Pai aici ai dreptate,nu chiar nemurire,dar vreau si io sa-mi pun semnatura
pe constructiea unui zgarie nori si ma pensionez(a treia oara,prima oara
mi-am facut destui bani la virsta de 20 de ani ,a doua oara la 26,si nu-mi
priesc odihna sau casatoriile,am investit pina akuma in 2 neveste,nu primesc
dividende:)   )

<<ai emigrat din motive economice, care acum in Romania iti
trezesc dispretul fata de comunitatea unde te-ai nascut.
Asta este simptomul denumit: "Tanase Scatiu" sau "Dinu Paturica".>>

Hai mah!!!!!!!!!!!!
Pai poate ne-am tras de sireturi si nu mai tin io minte,auzi,motive
ieconomice.......
Spune-mi leafa ta anuala,lasa-ma fara un cent in acelasi oras in  care
traiesti si iti promit ca o sa ti-o depasesc in cel mult 1 an.......(no risk
no glory)

Motive economice?
Din punctul meu de vedere,emigrantii romani se impart in 3 mari
categorii:economici,politici si aventurieri. Ghici care-s io???????????

<<Se observa din plin la alt participant pe aceasta lista, cbjola>>

Nu`s ce trebi avetzi voi(tu si cbjola),iubiri neintelese,neimpartasite,nu-mi
pasa,dar de ce tre` sa ne compari??????????????

Urasc nesimtirea cu care va adresatzi unul altuia,de vreti a va`njura de ce
n`o faceti in PVT????????????/

<<Afla ca eu in niciodata n-am sa-mi reneg locul de obarsie.>>

Nici io,n-am de ales :))

<< sincer sa-ti spun, din felul cum te comporti si te manifesti
pari a fi unul din cei mai sus enumerati de tine. Fac pariu
ca daca ai fi facut cariera politica in Romania ai fi fost la
fel de lipsit de scrupule precum cei pe care-i dispretuiesti.
Mai degraba esti invidios.>>

Daca.Din fericire gindesc,nu sunt planta.Daca.......Invidios?De ce?Suna
Revenue Canada si vezi de le datorez ceva(sau citi bani am facut,sa te
oftici.) io dorm bine noaptea ;)

<<Cum am spus, nu stii altceva decat sa imparti lumea dupa
criteriile tale de taran ajuns la oras, care descoperi pentru
prima oara ce inseamna maniere orasenesti si te dai
mare si tare fiindca imiti ceva ce nu intelegi.>>

Maniere?venind din partea ta ma-ntreb de tre` sa stau cu coatele pe masa
sa-ti fiu egal.

<<Poti sa te dai mare printre inapoiatii de unde te tragi, dar
cand pozezi pe sfatosul unde nu apartii, pari un taran parvenit,
un mitocan, precum mitocanul listei, cbjola.>>

Bine,simte-te bine ca-n definitiv nu-mi platesti tu facturile.

A politician is a fellow who will lay down your life for his country.

Alex M.

Yahoo! Groups Sponsor

To visit your group on the web, go to:

Give the gift of life to a sick child.