Coane, nu prea te ajuta cutia cu idei, nu? Trec peste partea cu rasismul
(n-ai priceput nimic din ce am zis atunci, dar esti bine conditionat
pavlovian sa sari sa faci pe indignatu' cand auzi cuvinte cheie, te-nteleg),
insa la alte doua chestiuni iti dai cu tesla-n oua singur, daca permisa mi-e
expresia.
1) De cand e interzis sa te pronunti in sensul ca ti-e scarba de anumite
(orice) practici sexuale si de prozelitismul aferent? Nu imi e sila doar de
homosexuali, am aceleasi calde opinii si despre pedofili, zoofili, necrofili
s.a.m.d. Potrivit logicii tale, avem voie sa ne exprimam dezgustul fatza de
ei doar fiindca astia sunt inca persecutati de public (adica inclinatiile
lor sunt inca penale in unele tzari din lume) si n-au "comunitati" sa faca
gat si demonstratii-n strada? Ce rezulta deci, avem voie sa facem gat doar
daca ne permite guvernmentu' si varii lobby groups, dashteptule? Mirosi
cumva a ipocrimen sau mi se pare mie?
Si n-ai nimerit-o cu egzemplul cu doftorul, ala de orice culoare ar fi e
OBLIGAT sa ma trateze (sau la homosexuali e permis sa discrimineze in
functie de preferinte sexuale?!?) - si nu exista in nici un caz o obligatie
a mea corelativa de a digera fituici de prozelitism homo sau de a-l bate pe
umar, "bravo dom' doftor, imi place cum te acuplezi". Si viceversa pentru
clientii mei dupa ce-mi achita onorariul corespunzator.
2) E amuzant sa vad cum strambi din nasuc ca vai, se insulta oamenii-ntre ei
in romaneste-n public, n'est-ce pas, educatzia ta fina iti cauzeaza la
stomah sa-nduri asa ceva. Ei bine, poate ca educatzia mea fina imi cauzeaza
la stomah sa-ndur injurii-n englezeste (unii invatza engleza din carti si cu
profesor, altzii prin AA si grupurile de gay si dykes, stii). Si ca sa
intelegi mai bine: pe romaneste "fuck" are ca echivalent optim expresia
vulgara "imi bag pula". Deci fuck off, pretene, inainte sa te plangi de
maniere si magari violenti mai cata-te-n oglinda, si afla ca nu e Romania
asa de plina de netoti pe cat iti place tie sa-ti inchipui.

Respekt,

valachus