sa moartea a peste 2 milioane de
oameni (genocid, nu?).

Doar in 1988 in orasul Halabja
prin declansarea unui atac chimic au
fost omorati dintr-o singura miscarea
5000 de oameni din populatia civila.
Campania "Anfal" inceputa in 1987
impotriva kurzilor a produs 100 000
de victime omenesti. Ca sa nu mai vorbim
despre razboiul cu Iranul, ocuparea Kuweitului,
si campania din 1991 care a omorat peste 100 000
de shiiti in Irak.

Ce sa vorbim despre secarea mlastinilor din sudul Irakului
care i-a lasat pe taranii locali fara sursa lor elementara
de existenta.

Ca sa nu mai vorbim despre sistemul concentrationar al lui
Hussein, un sistem de exterminare, care a costat viata
a peste un milion de oameni.

Iar acum, toate aceste crime (peste 100 000 de irakieni)
morti, sunt consecintele unui razboi terorist organizat
de oamenii lui Hussein.

> sa manance
> rahat exact la fel ca tine si Schiau cum ca Bush e
> Geniu Global si ca tot ce face si spune el e "magistral" si
> "istoric".

este vorba despre decenta.
Din decenta personal consider ocuparea Irakului o "eliberare"
ceea ce este demonstrat de organizarea alegerilor democratice.

Orice totalitarist, precum esti tu cbjola, o fiinta primitiva,
plina de ranchiuni, un descreierat nascut in mocirla,
nu poti decat sa urasti. Iti vad vinele umflate, privirea
dementa de idiot in calduri, cu sangele varsandu-se din
mecla ta aia aburita de invidie. Daca te-ai fi nascut acuma
o suta de ani in urma, ai fi fost considerat "progresist",
ai fi incercat sa te ganguresti pe langa un Trotsky, Kamenev and Radek
cum de altfel si Ceausescu a ajuns in partidul comunist printr-un
localnic al Dudestilor.

Nu stiu daca ai fi reusit. Fiindca bolshevicii, ca orice organizatie
infractionala (procedau mafiot), definitie pe care tu o corectezi
si-i vei spune "insurectionala", mai intai isi testau cadrele.
Un nou acolit era testat, pus sa dovedeasca fidelitate, ceea ce
putea insemna actiuni periculoase. Ma indoiesc ca un cbjola si-ar
fi riscat viata sau libertatea. Oricum, un cbjola, ar fi aspirat,
precum multi "idioti utili" (cum ii denumea Lenin) la calitatea
de "forta avansata a universului", ar fi cantat internationala,
ar fi defilat neconstrans de nimeni la 1 Mai (ca si nazistii de
altfel). Totodata un cbjola ar fi aspirat sa devina un membru
al unui kibutz. Mi-l inchipui pe cbjola oferindu-si copiii
ofranda comunitatii, precum kibutzistii erau obligati sa-si
dea copii comunitatii, care ii educau pe sistem comunal. Parintii
nu aveau voie sa-si viziteze copiii, teoria fiind ca "progresul"
poate fi realizat doar printr-un sistem educational rational,
care indeparteaza pe parinte de copil. Ne uitam putin la A. Huxley
si-l descoperim acolo pe OMUL NOU, facut in laborator.

> 3. Un male prostitute (slabiciunea ta) instruit de Casa Alba sa
> dicrediteze adversari politici ai lui Bush (a dat in vileag un agent
> acoperit CIA numai pt ca era nevasta unui critic al lui Bush; asta e
> ofensa federala).

Numai ca cbjola nu s-a nascut acuma 100 de ani in urma,
el traieste astazi, cu mintea la nivelul gandirii de acum
un veac, cand progresism insemna "eugenie", cand progresism
insemna "inginerie sociala", cand progresism insemna "reeducarea
in lagarele de exterminare", cand progresism insemna crima,
genocid, ura sociala.

El vede ca un Wolfowitz sau un Perle sunt mari sustinatori
ai lui Bush, el ii vede pe acestia ca au o politica care el
nu-i da nici un sens, asa ca cbjola e un frustrat, un invidios,
un neinteles. Si procedeaza ca orice fiinta din ghetou, arunca
pisica moarta in curtea vecinului.

> Nu Bombonel, site-ul asta nu e pt tine sau pt nazistu' de Schiau.
> Voi sunteti complet spalati pe creier.

> Intrebarea e insa cine trage la raspundere mass-media pt
> minciunile si abuzurile ei? Raspunsul: Mediamatters si altii ca ei....

Deasupra tuturora trebuie sa se afle EL, atotputernicul,
atotcuprinzatorul, VIZIUNEA UNIVERSALA, cbjola.

(caz tipic de paranoia, hebefrenie, retardat mintal).

Give the gift of life to a sick child.