--- "Codruta N" <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Eu spuneam cu totul altceva:
>anume ca, daca in Romania
> existau 80.000 "talmudici"
> (caz ipotetic) si au fost omorati
> 40.000, asta inseamna ca au
> fost exterminati 50% talmudici -
> ceea ce NU este "specific razboiului".

ceea ce nu e cazul.
In Romania interbelica numarul
talmudicilor era in jur de
750 000. Dintre acestia, vreo
200 000 traiau in Transilvania,
vreo 300 000 traiau in Bucovina
si Basarabia, iar restul, 250 000
in restul tarii. Cand nordul Transilvaniei
a fost anexat, doar vreo 20 000 talmudici
transilvaneni au ramas in granitele romanesti.
Dupa anexarea Basarabiei si Bucovinei, Romania
a pierdut dintr-un foc 300 000 de talmudici.

La terminarea razboiului, numarul talmudicilor
din Romania era de peste 450 000.

Se stie si se stia de toata lumea, ca toti talmudicii
locuitori ai statului Romania (cel ramas intact, adica
nedezmembrat) au supravietuit (excludem pe cei morti din
cauze naturale, accidente, etc.). N-a existat nici o politica
de exterminare a acestora.

In schimb talmuducii transilvaneni, in 1944 au fost evacuati
si trimisi in lagare naziste. Din diferite surse reiese ca peste
150 000 au pierit (ies din contabilitatea romaneasca, asa ca
750 000 - 150 000 = 600 000).

Ce s-a intamplat cu talmudicii din Basarabia si Bucovina?
Aici apare discordia!

Fiindca, din informatii talmudice, reiese ca peste 150 000 de
talmudici au fost evacuati de trupele sovietice imediat dupa
anexarea acestor teritorii de sovietici. Dintr-un foc reducem
numarul total al talmudicilor: 600 000 - 150 000 = 450 000.

Numai ca acest numar, corespunde cu numarul talmudicilor in viata
din Romania lui 1945. Ceea ce e un paradox. Ce s-a intamplat?

Talmudicii rezolva acest paradox in felul lor propriu, inventeaza.
Una din inventii ar fi ca toata populatia talmudica a fost
evacuata in Transnistria unde a fost lichidata. De unde si
teoria unei Solutii Finale romanesti, al Holocaustului romanesc.

Realitatea este alta. Armata romaneasca, in momentul in care
a recuperat Bucovina si Basarabia in 1941 a procedat ca orice
forta militara, a luat masuri strategice. Exact in aceeasi perioada
istorica trista a umanitatii, statul american interna in lagare
populatia civila de origine japoneza din SUA (dar si pe germani
si italieni). La fel a procedat Romania cu populatia talmudica
perceputa drept ostila Romaniei, care a fost evacuata, nu
internata in lagare. Talmudicii evacuati in Transnistria au
fost mutati in sate transnistriene, in locul populatiei
talmudice originare care a fost evacuata deja de sovietici.

De aici o alta minciuna talmudica, cum ca evacuatii din
Basarabia si Bucovina s-au suprapus peste talmudicii originari,
care ar fi numarat peste 150 000 de suflete. Iar cu totii,
in jur de 450 000 ar fi fost executati de armata romaneasca,
cand in realitate majoritate mortilor au murit datorita
tifosului.

> Mai ziceam ca daca cei 40.000
> talmudici au fost omorati doar
> in 2 - 3 orase (in care n-au
> fost proportional omorati atatia
> romani), se pare ca in orasele
> acelea lumea era cammmm.... anti-semita.

In primul rand ca nu a existat nici
o politica de a omori talmudici civili. Majoritatea celor evacuati
din Bucovina si Basarabia in Transnistria au supravietuit.

Acestia au fost EVACUATI, cu alte cuvinte au fost mutati
in sate talmudice parasite din Transnistria. In aceste sate
ei traiau liberi. Locuiau in case. Decesurile au avut
loc din cauze naturale amplificate de conditiile de razboi.
Foarte multe decesuri au avut loc datorita tifosului si
a lipsei de medicamente.

E clar ca au existat si cazuri de represiuni militare,
dar acestea erau directionate impotriva partizanilor,
cum a fost cazul celor vinovati de explozia de la sediul
militar romanesc din Odesa. Citeam o lucrare a unui talmudic
comunist partizan care vorbea cu ura impotriva romanilor.
Motivatia lui era clara, tipul era criminal, era un dusman
al romanilor pe care ii omora.

Iar antisemitismul de care vorbesti (putinele incidente
poate au cauzat moartea a catorva persoane, ca in cazul
incidentelor recente cu tiganii din Romania) isi are originea
in favorizarea talmudicilor de oficialitatile sovietice
care au lichidat o mare parte din populatia romaneasca
(peste 1 milion de romani au disparut din Bucovina si Basarabia).

Ca si astazi cu tiganii, care prin mafiile care le-au dezvoltat,
cu relatii in inaltele sfere ale politicii romanesti
(legislatori tigani, guvernanti tigani, magistrati tigani,
politisti tigani samd) au creat un sentiment de frustrare printre
romani obfuscati de tupeul tiganesc.

Istoria se repeta.

> Ma refeream, simplu: la rigurozitatea unei cercetari in care s-a
> lucrat cu cifre simple,
> fara a se cauta niste conexiuni... adica o cercetare proasta,
> care n-a luat toti factorii in considerare... de interpretare, ce sa
> mai vorbim... :(

acuza-i pe talmudici de falsificare, acuza-i pe indivizii gen
altermedia de aburelile care le vantura.

> Asta nu inseamna de nici un fel ca am impresia ca "poporul roman e
> vinovat", dupa cum nu mi se pare nici ca romanii, ca popor, ar fi
> niste ingerashi ;)

nu poti sa-i acuzi pe romani.

Odata ca nici un vinovat nu poate fi judecat pentru aceeasi
vina de doua ori (mai ales ca in 1946 poporul roman a fost
gasit vinovat si a fost pedepsit pentru asta urmatorii 50 de ani).

In al doilea rand, poporul roman in 1940 era in proportie de
peste 80% analfabet si traia in comunitati rurale, traditionale,
intr-o lume rupta de oras, de restul lumii.

Romania era condusa de o minoritate, sub 1% din populatia Romaniei
lua deciziile.

Iar cand talmudicii cu trupele sovietice au pus poporul roman
cu botul pe labe, primul lucru care l-au facut a fost sa
lichideze aceste elite.

Asa ca nu prea inteleg cum se poate redeschide acest subiect?

Singura ratiune provine din faptul ca talmudicii vor
sa inchida gura romanilor care sunt pusi sa dezvaluie
crimele comunismului.

Caci la asta se reduce problema.

'Thanks & Giving.'
http://us.click.yahoo.com/mGEjbB/5WnJAA/E2hLAA/DXOolB/TM