--- In protest-ro@yahoogroups.com, "Dorin" <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> mea despre stilul tau.Daca nu ti'era adresat mesajul de ce te bagi
in
> seama cind n'ai nimic de spus inteligent?

Cum nu-mi era adresat daca era pe lista? Corespondenta personala
poart-o nene pe private, ce e pe lista e adresat tuturor, chiar daca
pui undeva draga x sau y. E ca la conferinte, vorbesti cu unu dar
poa sa intervina oricine. (Stii ce e o conferinta?)

>In dejectiile tale

Asta cu dejectiile ai preluat-o de la mine. Nu e frumos :)

> raspunde doar daca ai cu ce.rusii aia care au ucis pe front sint
> aceiasi cu aia care au violat, jefuit, furat, din tarile prin care
au
> trecut.

:)) Aia sunt vinovati pentru ca au violat etc., NU pentru ca au fost
pe front. La asta se referea discutia.

Toti faceau parte din marea armata rosie care se face vinovata
> de crime impotriva umanitatii.

Nu am auzit pana acum o mai mare imbecilitate, ca o armata sa se
faca vinovata in corpore de ceva.

> nu te agita ca o caricatura p'aci.Cu asta sa stii ca nu'ti mai
> raspund ca n'am chef sa'mi pierd timpul cu frustrarile tale.

Oh, dori, asa de rau imi pare ca nu mai raspunzi, hai, mai, te rog,
mai fa-ma sa rad :)

'Thanks & Giving.'
http://us.click.yahoo.com/mGEjbB/5WnJAA/E2hLAA/DXOolB/TM