From: Benedetto Schiavone <[EMAIL PROTECTED]>

> n-am inteles, de unde pana unde, autostrada ar fi doar in beneficiul a
unor "trei crai din
> Cluj"?

N-am spus "doar" am spus "mai ales"

> Vrei sa spui cumva ca toata Transilvania
> se reduce la muschii acestor trei crai?

In cazul asta, aproape ca da.

> Ceilalti traitori ai Transilvaniei nu
> conteaza?

Pai, TOCMAI< ca da!
Dar in loc sa faca drumuri BUNE prin, d.ex., Mures, Harghita, Covasna,
Bistrita - se prefera o autostrada pe un traseu unde SUNT deja drumuri bune!
Si care autostrada duce, in fond spre nimic (NU are corespondent in
Ungaria).

> Deocamdata, bugetul Romaniei, este alimentat in proportie de 60% de
veniturile realizate in Transilvania, din care doar 23% se intorc in
Transilvania, restul fiind redistribuite in zonele sarace ale Romaniei.

Precis? Sigur? Aveti o statistica CLARA sau e doar o "legenda"?

> Cam da de gandit, nu crezi?

Ashaaaa.... de curiozitate: v-ati uitat sa vedeti cat da la bugetul tzarii
Bucurestiul sau Constanta?
Oricum, "autostrada" nu inseamna "Transilvania - tot "transilvania este si
traseul "normal" (Sibiu - Deva - Arad) ca doar judetele din sudul sau din
estul ei n-or fi pe Luna!

> Cu alte cuvinte, Transilvania ar fi echivalenta cu PSD-ul si prin
> urmare, toate necazurile Romaniei se datoreaza Transilvaniei.
> Halal logica!!!!

"Halal logica" la DVS! nu la mine!
Eu n-am spus NICIODATA ca "toate".
In acest caz, insa, DA Transilvania ESTE echivalenta PSD! iar Romaniei i se
vor trage o gramada de necazuri pentru un capriciu!

> Nu crezi ca tocmai iresponsabilitatea politicienilor regateni,
> impieteaza imaginea Romaniei si nu provincia Transilvania?

Pai, si in Parlament si in Guvern sunt o GRAMADA de transilvaneni - asa ca
nu vad de unde ideea asta....
Intre noi - la urma-urmelor am vazut o gramada de legi PROASTE votate asa
pentru ca asa au vrut transilvanenii - asa ca mai lasati-o jos ca macane...
:-p

> Crezi ca integrarea Romaniei in Europa inseamna un culoar de autostrada pr
in defileul Muresului si al Oltului care va lega Ungaria de Valahia?

Este o conditie, da...

> Romania se reduce doar la Valahia?

IAR manipulati - Arad, Hunedoara, Sibiu, Alba, astea sunt Valahia?

> Ce ne facem cu Moldova?
> Ce ne facem cu Transilvania?

Moldova ARE drumuri bune (cele mai bune din tzara, de altfel) - iar cu
Transilvania tocmai ce ne-am inteles: sunteti patetic dar manipulator, nu
problema Transilvaniei se pune aici!

> Nu crezi ca autostrada Bechtel ar fi avut un rol extraordinar
> pentru Moldova dar si pentru Basarabia?

Nu.

www.nuclearinfo.ro

'Thanks & Giving.'