From: Alexandru Marian Toniuc <[EMAIL PROTECTED]>

> Oricum era asa de putin ca Alin s-ar fi enervat ca-l incurca in
> contabilitate.

Pai, nu -ca Trezoreria vireaza toata suma odata - adica, la anul ;)
Asa ca, daca poti, baga acolo.... ;)
Pentru termopane nu poti sa bagi decat vreo 20% - tot ramane ceva - si
insist pe kestia asta pentru ca, dupa cum cred eu, in viitor numarul de
"donatori" ar putea sa devina "criteriu de apreciere".....
(PTIU! Sa nu le dau idei ;))

> Asa ca o sa ii dau direct cind ne-ntilnim. Adica,
> Simbata, cind Tasuleasa Social Club sponsorizeaza primul concert Luna
> Amara la Bistrita. Yesss

Vreau shi eu, vreau shi eeeeuuuuuuuuuuu........
Daca am sa conving pe unul din cei care m-au invitat la mare sa mergem
inspre voi - ne primiti? ;)

Unde-i concertul? la Bistrita? sau la Tasuleasa?

www.arin.ro

Ever feel sad or cry for no reason at all?
Depression. Narrated by Kate Hudson.
http://us.click.yahoo.com/LLQ_sC/esnJAA/E2hLAA/DXOolB/TM