From: grig_ore <[EMAIL PROTECTED]>

> ii impui statului propria ta vointa.  E complicat de explicat si
> nici ora nu e tocmai potrivita    :-)

E mai complicat, intr-adevar - si e si ora.... ;)
In esenta, au fost niste ani buni in care ONG au incercat sa impuna Statului
acest lucru (Statul fiind si pana acum, uneori, "finantator"). Ideea era ca
oamenii sa poata sa-i aleaga ei insisi pe cei care le-au trezit increderea
;)
Deci, intr-un fel ESTE un mod de a "impune Statului propria vointa" ;)

> Dar nici "societate civila" nu ma simt.  Niciodata nu mi-a
> placut sa defilez, nici in uniforma, nici fara  :-)

Pai, eu, prin "societate civila" inteleg EXACT ceva "neinregimentat" ;)
Cred ca ONG-urile sunt doar un fel de "portavoce" - adica un "instrument"
prin care persoane foarte diverse sa-si poata sustine... [... (aici
completeaza tu ;)...]
De AIA si sunt atat de multe... si diverse... ;)

> Crezi ca stie cineva cum si cind se va finaliza actiunea "1%"?

Eu cred ca anul viitor (probabil prin martie) vor fi virati cei 1% de la
declaratiile de anul asta (adica aferente impozitului pe 2004) - dar,
intr-adevar, nu poti fi sigur niciodata.

Oricum: n-ai cum sa vezi cum "merge" ceva, pana nu incerci - dupa aia, mai
schimbi, mai "ungi", mai repari.... ;)

Then she'll be a true love of mine"
www.arin.ro

Dying to be thin?