----- Original Message -----
From: "Codruta N" <[EMAIL PROTECTED]

>Eu nu cred in teoria aia a Dvs. - in realitate, ea nu s-a verificat nici
0,0000001 % in astia 19 ani; sunt convinsa ca astia (PSD si PD) au fost tot
timpul aliati "pe la spate" si ca ciondanelile lor nu s-au referit NICI O
>CLIPA la "principii", ci doar la bucatele mici de ciolan care nu aveau
grija sa pice exact unde trebuia! :(
>Securisti îs cu totii - parerea mea! :(

Cu totul de acord.
Si ?
In afara de a incerca sa ii dezbini ce poti face ?
Sa nu imi spui, o noua revolutie, ca ma apuca rasul !

>Daca astora de la PD le-ar fi pasat de "oameni", ar fi fost atenti si la
"resentimentele personale" - ca oamenii de AIA sunt oameni, ca au
"(re)sentimente"!

Sobolanii sunt o pacoste, iar frantuzul spune despre ei ca sunt "peste"
adica ciuma.
NU pot fi exterminati dar pot fi controlati ca populatie !!!!!

>Dar oricum: ei NU AU VRUT sa elimine PSD - dimpotriva! au vrut sa-l
mentina, sa-i mai dea o gura de oxigen!

Mai discutam. Sunt multe "aripi" in Securitate !

>Sunt PREA santajabili, astia din PSD, ca sa nu fie buni pt. PD! >:(

Irelevant !
NU uita ca Basescu a fost "Primul dupa Dumnezeu" pe nava !
Nu are cum sa accepte concurenta. Structural nu poate !
Iar PSD-ul este inca o organizatie mult mai structurata si mai organizata
decat PD-L.
In consecinta PSD-ul trebuie distrus.

>Da! insa din pacate ele se dezvolta cel mai bine in tzarile sarace!

:)))))
Din pacate chestia asta o reprosez americanilor de 40 de ani !
Ca sunt niste vacari oligofreni !
Da-i barbatului suficienti bani sa isi "tina" familia si sa mearga o data pe
luna la bordel, si ai eradicat miscarile sociale !!!

>Care se afla, astfel, mereu intr-un cerc vicios :(

Corect !

Asta n-a zis-o Cristoiu?

Poate ! La cate ziare frunzaresc, mai am si eu rateuri. :)

>Rusii sunt si ei "capitalisti" - unii! ;)

Prea putini.
Restul sunt Tzari !

>NU POTI sa ai de-a face cu "energia", fara sa tii cont de rusi - asta
inseamna inclusiv a "intra in relatii economice cu ei"...

Ba da. Inca 2 centrale nucleare si "asta la vista baby !"

Ce? credeti ca un guvern 100% PDL ar inceta ORICE relatii cu rusii (inclusiv
"oil&gas")?

Eu mai vreu inca un Antonescu ! :)
Sau Stefan cel Mare, Mihai Viteazu,  etc. ...
Pana si Gheoghe Gheorghiu-Dej le-a pus talpa in bot !
Am voie sa sper ? :)

> .........ZAU ca Patriciu mi se pare mai putin "nociv".

:)))
O fi ! Dar asta te f... si nici nu iti dai seama cand ai ramas gravida si cu
cine !
E cel mai periculos dintre toti !

>Important pt. PDL NU era "sa se reduca relatiile cu rusii" - ci "PRIN CINE
sa se deruleze tzepele! >:(

Problema nu este ce vor ei ci ce vrem noi !

>Pai, credeti ca pe vreo Doamna scrie "eu am fost curva"? :)))
>De unde sa stiu eu daca am cunoscut sau nu? :)))

Pai iti spun eu: o curva devenita Doamna, devine cea mai bisericoasa si mai
moralista fiinta !
Si nu numai declarativ, ci si efectiv.
Curvele "domnite" devin "usa de biserica" !

>Vedeti, sa nu uitati peste vreo 2 zile ce-ati zis acum! >:

Ati vazut ce am scris pe site ?
Cum face guvern cu PSD, cum incep campania "Nastase Presedinte" !   :)))

Cat la suta o sa conteze ..., nici nu are importanta, intrucat stiu sigur
Basescu ma citeste, macar prin consilieri.
Si nitelus tot o sa isi bagea ghiara in gat !  :)

---
www.nuclearinfo.ro

Al. Cinematografului 2, Bl. H3, Sc. 2, Ap. 27
810271 Braila
tel. 0740.026091

Links