From: Arhitectura

> Cu totul de acord.
> Si ?
> In afara de a incerca sa ii dezbini ce poti face ?
> Sa nu imi spui, o noua revolutie, ca ma apuca rasul !

Nu spun... :(

mentina, sa-i mai dea o gura de oxigen!

> Mai discutam. Sunt multe "aripi" in Securitate !

Si asta e adevarat.... :(

Dar ca si la partide: maximum 3 "mari".

> NU uita ca Basescu a fost "Primul dupa Dumnezeu" pe nava !
> Nu are cum sa accepte concurenta. Structural nu poate !

Dar a invatat si ca SINGUR, pe nava, nu poate face nimic - iar pana a invatat,
nu stim ce anume o fi "inghitit"... >:

> Iar PSD-ul este inca o organizatie mult mai structurata si mai organizata
> decat PD-L.
> In consecinta PSD-ul trebuie distrus.

Asta gandim NOI - nu stim cum gandesc altii >:(

> Prea putini.
> Restul sunt Tzari !

Mda... :(

inseamna inclusiv a "intra in relatii economice cu ei"...

> Ba da. Inca 2 centrale nucleare si "asta la vista baby !"

AYUREA!

Si combustibil (Romania sta RAU la capitolul asta)???

Si echipamente???

Cineva va "intoxica" - iar Dvs. ii luati in serios!

Energia nucleara te face mai dependent decat ORICE!

Dvs. chiar credeti ca eu sunt impotriva ei numai pt. ca-i "murdara" din pdv.
STRICT al "mediului"? >:(

Energia nucleara e una din cele mai MURDARE chestii din cate am vazut eu pe
lume - si asta din MULTE pdv!

Nu mai spun ce cuib de securisti colcaie (inca) prin domeniu >:(

Nu degeaba NU POT S-O SUFAR!!!

> Eu mai vreu inca un Antonescu ! :)
> Sau Stefan cel Mare, Mihai Viteazu, etc. ...
> Pana si Gheoghe Gheorghiu-Dej le-a pus talpa in bot !

Cred eu ca v-ati creat niste mituri... :)

> Am voie sa sper ? :)

Pai... da, de fapt - tot omu' are... ;)

> O fi ! Dar asta te f... si nici nu iti dai seama cand ai ramas gravida si cu
> cine !

Eh... la varsta mea... mai greu ;)

Nu cu graviditatea - ci cu f...!!! - nu-s nici eu chiar asa usor de prins...
:)))

> E cel mai periculos dintre toti !

Intr-un fel, da - in altele nu...

Eu, de fapt, cred ca Dvs. semanati destul de bine cu el - sau invers, ma rog ;)

Pun pariu ca aveti extraordinar de multe puncte comune in gandire ;)

> Problema nu este ce vor ei ci ce vrem noi !

Parca mai-nainte ziceati invers ;))

> Pai iti spun eu: o curva devenita Doamna, devine cea mai bisericoasa si mai
> moralista fiinta !
> Si nu numai declarativ, ci si efectiv.

Poti sa fii "bisericoasa" si de proasta - sau SI mai interesant: chiar pt. ca
esti o persoana mai mult sau mai putin "curata", nu-i musai sa fi fost "curva"
pt. asta.

> Curvele "domnite" devin "usa de biserica" !

Mi se pare normal!

Pentru ca sa intelegi BINE "binele", trebuie sa fi trecut prin "rau" si sa iti
dai seama de diferenta, altfel... poate "credinta" ar ramane la nivel de
"lozinci" sau lucruri invatate papagaliceste ;)

> Ati vazut ce am scris pe site ?
> Cum face guvern cu PSD, cum incep campania "Nastase Presedinte" ! :)))

Bleaaaahhh! si cu CE e asta mai "buna"???

> Cat la suta o sa conteze ..., nici nu are importanta, intrucat stiu sigur
> Basescu ma citeste, macar prin consilieri.
> Si nitelus tot o sa isi bagea ghiara in gat ! :)

Chiar credeti ca va da ATATA importanta?

De fapt, stiti CE "negociaza" astia acum?

Ei negociaza CUM sa fure cat mai mult din fondurile (MARI) europene care vor
veni - fara sa isi creeze prea multe neajunsuri unii altora - si CARE ar fi
conditiile, de fiecare parte, ca sa nu se dea-n gat reciproc - si sa nu-si puna
prea multe piedici! >:(

Codruta

---
www.nuclearinfo.ro

Al. Cinematografului 2, Bl. H3, Sc. 2, Ap. 27
810271 Braila
tel. 0740.026091