eee... - mai lasati-o si Dvs. cu misoginismele... aveti si Dvs. o varsta, ar
trebui sa va "reinventati" sau macar sa vedeti daca n-ar fi ceva de revizuit
in chestii din astea - CE-AR fi daca, brusc, am deveni cu toatele ostile
fata de tot ce e masculin? ;)

Faptul ca Liliana nu ia nu'sh ce cotizatii NU inseamna ca astia din guvern
nu au luat o hotarire tampita - dar am sa revin cu detalii dupa ce ma
"reintegrez" dupa sarbatorile astea asa lungi ;)

Pana una-alta, va urez (tuturor listasilor) un 2009 plin de succesuri - dar
mai ales de proteste cat mai eficiente! ;)

Codruta

2009/1/3 Arhitectura d...@dsclex.ro

Raspunde prin e-mail lui