  From: Arhitectura
  To: protest-ro@yahoogroups.com
  Sent: Monday, January 05, 2009 12:48 PM
  Subject: Re: [protest-ro] Re: [romania_eu_list] LA MULTI ANI MAMELOR pe 2009!

  Stati linistita ca m-am reinventat de nu o sa va vina sa credeti !
  Faptul ca nu este in stare sa stranga bani ma face pe mine sa cred, ca nimic
din ce povesteste nu ii apartine.
  Este pusa de cineva sa rascoleasca in rahatul facut de Taricenu.
  Adica maririle aberante de salarii, pensii, etc. care NU AU NICI o sustinere
economica !!!

  Tampit esti cand iti mananci leafa in 3 zile si apoi te imprumuti ca sa nu
mori de foame restul lunii.