Pai, eu tocmai! am zis ca NU contest faptele (sunt 100% convinsa ca sunt reale)
- dar ziceti si Dvs.: cum vi se pare kestia cu "castravetele murat terorist"?
:)))

Codruta

From: Arhitectura

Nu ai lucrat destul timp la Stat, pe vremea comunistilor ! :)))
Nu numai ca nu s-a schimbat nimic, dar unele lucruri chiar s-au amplificat  !
A disparut o singura chestie: "cota de furat" impusa de Securitate.
Iti povestesc alta data cum era chestia asta. :)
Acum se fura fara limite !
Cum zice americanul ?
The sky is the limit !

From: ARIN

[...]
De asemenea, mai multi colegi s-au plans de dureri de cap si tulburari de
memorie in timpul serviciului ca urmare a danfurilor de mastica, branza de
oaie, vin, fum de mahorca si castraveti murati care terorizeaza toata
institutia" [...]

!!!

Bine, plangerea e de pe vremea guvernului aluilalt - ca asta de acu' deja s-a
nascut gata mahmur! :-p

GREA viatza asta de bugetar, bre...!!!

:))))))))))))

Codruta

---
Intrati in campania de reducere a despaduririlor, trimitand mai departe aceasta
felicitare :-)
---
"Let me, at least, to know that she'll try
Then she'll be a true love of mine".

Puteti dona 2% din impozitul pe venitul Dvs. pentru combaterea defrisarilor -
detalii cont la www.arin.ro

Raspunde prin e-mail lui