    From: Dan Ghiocel <mailto:d...@ghiocel.com>
    To: protest-ro@yahoogroups.com <mailto:protest-ro@yahoogroups.com>
    Sent: Thursday, January 08, 2009 11:12 PM
    Subject: Re: [protest-ro] ce-i mai streseaza pe bugetari... :)))

    Am auzit povesti de genul asta dar in fabrici, eroul fiind in
    general vreun maistru.
    Nu am fost insa martor direct la vreuna din intamplari. Mai exista
    "Proiect Bucuresti"?
    Am avut un unchi arhitect acolo in anii '70 (pe timpul lui Octav
    Doicescu, cred)
    Oficiul de proiectare "Carpati" mai  exista? dar DSAPC?
    Scuze daca pun prea multe intrebari, sunt dintr-o familie de
    constructori si arhitecti, si numele astea imi sunt familiare din
    anii '60 si '70.
    Dan G
    Arhitectura wrote:

    :)))
Da. La Proiect Bucuresti. Si cum este destul de probabil ca
    persoana sa nu mai fie printre noi, pot zice si numele: Arh. Leahu.
Se faceu glume grele la PB! Cu stima,