Mai, Gabi, eu nu stiu ce-i cu tine - uneori vii si tu cu niste argumente... zau
asha...  :)))

Pai, se prea poate ca eu sa NU practic prostitutia (adica sa nu am nimic de
ascuns) - cu toate astea, te rog sa ma crezi ca m-ar deranja TERIBIL sa isi
bage tot timpul cineva nasul pe sub plapuma mea, ca sa vada ce fac eu pe
acolo...! >:

Tu nu vezi ca se incalca 2 chestii?

1 - dreptul la intimitate;

2 - prezumptia de nevinovatie?

Si nu te deranjeaza ca se incalca chestiile astea? Ca pe mine DA!

Pe mine ma deranjeaza chiar TARE acest Big Brother care creste - si care se
baga tot mai mult in viata noastra! Si, cu toate ca sunt CAT SE POATE de
departe de "bigotism", nu pot sa nu-l inteleg pe parintele Iustin Parvu, care
s-a exprimat recent impotriva pasapoartelor biometrice!  :(

"Solutii tehnice" la faza cu e-mailul? Zau? ;)

Pai, zi si tu vreo 2 - pana nu suntem inca in 20 ianuarie... >:)

Codruta

From: Gabriel Petrica

In mod normal, daca nu ai nimic de ascuns chiar nu vad ce ar putea face cineva
cu aceste informatii.

Dar cum tara asta e plina de infractori nedovediti ... e normala frica asta.
Magaria e genetica la acest popor din mosi stramosi ... de mic iti inveti
copilul cu catelus cu parul cret, care ce face ? fireste fura rata din cotet.

Noi sa fim sanatosi, ca solutii sa ne protejam de papagalii astia exista ...
solutii tehnice !

Gabi

---
"Let me, at least, to know that she'll try
Then she'll be a true love of mine".

Puteti dona 2% din impozitul pe venitul Dvs. pentru combaterea defrisarilor -
detalii cont la www.arin.ro