Acum nu trebuie sa te iei dupa toate prostiile care au ca sursa Ioan Vladuca...
sau altii care sustin astfel de termeni.
Biserica Catolica (chiar daca ei vor sa o denatureze spunandu-i "adunatura")
este Biserica. Pentru ca este o comunitate in care sunt adunati cei care
impartasesc acea religie. La fel cum este si Biserica Anglicana, si Biserica
Evanghelista, si Biserica Penticostala si Biserica Gushterului daca maine eu si
cu inca o persoana vrea sa o intemeiez impartasind aceleasi credinte.

Daca un om vrea sa mearga undeva, este aberant sa ii fie interzis accesul
pentru
ca apartine unei religii. Chiar daca un ortodox intra intr-o biserica catolica
sau invers, sau daca un musulman intra intr-o catedrala, sau un budist intr-o
moschee. Atata timp cat nu este o proprietate privata (si atunci inchide poarta
si pune un afis afara in acest sens), este o dovada de crasa intoleranta,
trufie, fariseism si incalcarea a multor X alte lucruri pe care ei le
propovaduiesc. Dar am vazut al ambele religii (si catolici si ortodocsi)
intoleranta fata de membrii proprii, doar pentru ca nu platesc sau pur si
simplu
nu sunt favoriti ai preotului. Asa ca ambele parti sa o lase balta, ca nu este
nici o diferenta intre ei, sunt aceeasi pacatosi alergand majoritatea dupa
ciolan si avand majoritatea preoti exceptionali RARI. Si in 100% din cazuri
(cel
putin din cati am cunoscut eu) acesti preoti exceptionali, rup barierele
dogmelor si dau dovada de un ecumenism pe masura cuvintelor pe care le
propovaduiesc. Oare de ce?

Il rog pe dl. Vulcan, sa imi explice si mie cum sta treaba cu blestemele
aruncate printr-o anatema ortodoxa... Asta ca sa nu creada ca este detinatorul
adevarului suprem si al religiei infailibile:)

Gushterul