Draga Codruta
Am sa incerc sa iti raspund punctual la fiecare afirmatie!
      1.  De unde stiu eu ce gandeste Hristos?
    Iata raspunsul: din Sfanta Evanghelie!   Sunt o colectie carti scrise sub
inspitatia duhului Sfant de martori care au trait si L-au vazut pe Hristos:
Matei, Marcu, Luca si Ioan, fiecare scrie din propria perspectiva descriind
aceleas evenimente si afirmatiii ale lui Hristos!   Urmatoare intrebare pe care
ai putea sa o pui este De unde stii ma tu (tembelule SI OBSEDATULE) ca acele
carti chiar sunt adevarate, chiar sunt inspirate de Duhul Sfant?
      Iata raspunsul:  prin faptul ca aceste scrieri ale Noului Testament, sau
mai bine zis, discrierile din viata si activitatea lui Hristos au fost gasite
in profetiiile din Vechiul Testament, cu 2500de ani inainte de Hristos se stia
prin descoperire dumnezeiasca faptul ca se va naste Hristos, ca va purta acest
nume, ca va fi rastignit pe Cruce, etc, cu amanunte, ex pe camasa lui s-au
aruncat sortii(zaruri). Arheologic, Istoric , de bun simt s-a demonstrat ca
aceste scrieri sunt autentice. Ele contin minuni si profetii si au fost
insotite de diferite minuni prin care Dumnezeu a aratat validitatea invataturii!
Dar, aceasta se accepta prin credinta!

           2. papa poate veni oriunde vrea, nu am nici o problema cu libera
circulatie a papei, problema e in ce calitate vine?
     -daca vine ca sa isi bata joc de biserica mea, atunci eu ii spun pa!
imi pare rau dar nu poate fi primit in Biserica mea, pentru ca are dreptul
Biserica sa isi aleaga clientela!Conform legilor Bisericii papa nu are dreptul
sa participe la Sfintele Slujbe. (Hotararea Sfantului Sinod al Bisericii
Ortodoxe Romane2008)