From: dan G <d...@ghiocel.com>
To: protest-ro@yahoogroups.com
Sent: Mon, February 14, 2011 1:59:08 AM
Subject: Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

Nu fi fraier! Acuzatia asta de ura este doar un tertip ca sa iti     inchida
gura si sa omoare critica.
Nimeni nu uraste pe papistasii astia nenorociti, dar oamenii care     incearca
sa urmeze dreapta credinta, sunt de obicei surprinsi de     ereziile si
abuzurile catolicilor.
Nu spune nimeni cacatolicii sunt rai, dar spunem cacatolicii trebuie     sa isi
indrepte actiunile si atitudinile si caile care duc la     pierzanie.
Nenorocitii astia de catolici s-au desprins demult de dreapta     credinta, si
dupa cum a proorocit Sfantul Malachi, or sa se duca     dracului curand cu toti
cretinii care ii urmeaza si le sunt     credinciosi in erezie.
Dan G