Unde ai vazut tu in mesajul meu injuraturi si obscenitati? Citeaza-le!
Dar  consulta si DEX inainte. Tu nu prea sti ce inseamna insulta sau
obsenitate,  injuratura, samd.   Pentru din pacate si cei mai pacate tot
mai spalati pe creier si mai  "corecti politic" sint si cei mai batrini
si pot da exemple in viata!

Cînd se  suie scroafa în pom
Cine tace nu e om.

--- In protest-ro@yahoogroups.com, "protest" <protest.ro@...> wrote:

> Ma iau in mod FOARTE echidistant (l-am pus primul pe lista pe DG, nu
pa tine, dupa cum ai fi putut sa observi, asta inseamna ca daca tu nu
raspunzi in stilul lui, tu n-ai de ce sa fii moderat)! TOT ce ai de zis
poti sa spui (exact ca mai jos) si intr-un limbaj neutru, fara
injuraturi si obscenitati!

> Injuraturile si obscenitatile NU sunt "protest"! Sunt pur si simplu
off-topic. Daca vreti sa va bateti in injuraturi, exista lista
[injurati_aici] (sau [injurati-aici], nu mai stiu exact ca n-am mai
intrat pe ea demult).

> Va recomand cu caldura sa va spalati rufele pe acolo >:
>

> "Cauza"? (care? apropo) o las sa "curga" in continuare! Stau si eu cu
gura cascata si ma mir cat de spalat pe creieri poate fi tineretul
tarii! Si zice lumea ca astia or sa ne intretina cand ajungem la pensie?
HA! Astia nu sunt in stare sa intretina nici o pisica... sau pe ei...

>   From: dan-calin
>

>   In loc sa te iei de cauza si sa o tratezi ca atare, iar te iei in
mod "echidistant" de mine.
>   Daca vrei sa ma moderezi nu ai de cit, eu pot sa plec ca nu sint
legat de lista pe care nu ai voie sa protestezi impotriva prostie si
ticalosiei subumane ale unora.
>   Cu atit mai mult cu cit eu am avut doar dreptul la replica.
>   Ci priveste cele spuse despre Ghiocel, toate sint adevarate. Tatal
lui a fost un nomeclaturist de frunte, a locuit in Primaverii, a fost
promovat pe criterii de apartenenta, i s-a aranjat un pasaport si a
Ghiocel a fugit.
>   Gurile rele vorbesc de niste aranjamente ascunse care au fost
incalcate, asa ca nu si-a mai primit tainul, a ajuns pe drumuri si
traieste (sau a trait) din mila publica si din ceea ce statul american
da la fiecare cetatean.
>   Toate astea le stiu direct de la el.
>   Din pacate omul este instabil psihic, azi converseaza civilizat (asa
am aflat cele de mai sus), miine incepe sa te injure fara motiv real.
Pentru ca motivele sint doar in capsorul lui zulufat la exterior, neted
la interior.

>   DC? T
>
>   Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
>   Cînd se suie scroafa în pom
>   Cine tace nu e om.
>

>   --- In protest-ro@yahoogroups.com, "protest" protest.ro@ wrote:
>   >
>   > Daca mai continuati in stilul asta, treceti amandoi pe moderare...
insa incep cu Dan Ghiocel, deoarece de-a lungul timpului s-a distins
prin transformarea subiectelor in atacuri la persoana!
>   >

Raspunde prin e-mail lui