Domnu inginer,

Daca vor .... pai parintele poate sa NU vrea ca copilul lui sa faca biologie,
anatomie, chimie sau matematica !
Ca asa vrea muschii lui, copilul sa faca numai limba romana ! :)))

Matale sti ce este aia politica de stat ?
"Statul" adica aia, pe care cu placere sau nu, i-am votat, hotarasc ce se face
in invatamant, in industrie sau daca mergem la razboi sau nu !
Matale poate sa nu iti placa politica de "stat" si in consecinta ai DOAR doua
optiuni:
- reusesti sa alegi pe altii, sau
- te ridici impotriva "statului", cu consecintele de rigoare.

In actualul context demografic si in fata expansionismului musulman, te rog sa
declari matale (daca ai copii), ca iti este INDIFERENT faptul ca acesti copii
ai matale, o sa devina musulmani, o sa practice GFM pe progeniturile lor
feminine si ca o sa le oblige sa accepte "suprematia" barbatului si Jihadul
Sfant !

Cand englezii, francezii si nemtii, de origine si religie musulmana o sa devina
majoritari in acele tari si o sa poposeasca in ROMANIA cu bomba de gat, ca sa
se arunce in aer in statia Eroilor, o sa mori matale linistit ca in numele
"corectitudinii politice" ai permis sa se ajunga chestia asta ?

Mai copii, este momentul sa va treziti !
Ne aflam in plin razboi impotriva ISLAMULUI !
In cativa ani Blocul Islamist Radical, din Liban pana in Algeria si Pakistan,
se va ridica la arme impotriva civilizatiei europene !
Cu ce credeti voi ca il veti convinge pe "Ion" sa mearga la razboi, cu
"corectitudinea politica" sau cu Crucea in mana ?
Pentru ca va place sau nu o sa fie razboi !