Domnule Dicu, va rog FOARTE mult, NU mai vehiculati si Dvs. spamul pe care
nu-stiu-ce securisti prafuiti de prin Romania Mare il vehiculeaza pe Internet,
imbatand lumea de cap - cel putin, macar NU pe listele pe care sunt eu!

CE "wolfram pur" (!!!)? si ce "uraniu"? Zacamintele de uraniu care au existat
in Romania au fost distruse de un minerit cretin (cum il faceau comunistii) iar
wolfram "exploatabil" exista in Romania intr-un SINGUR loc, care NU este Rosia
Montana! Pana si in locul acela wolframul este in cantitati mici - iar
Vindeanu, pe cand era Ministru al Industriilor, a binevoit sa-l ingroape
DEFINITIV! - avand, bineinteles, grija ca contractul (sic!) pentru "inchiderea
minelor" (adica niste milioane BUNE de euroi!!!), sa-i revina unei jigodii de
prietene de-a Domniei Sale!!!

Inca de acum mai mult de 2 ani am incercat sa implic presa intr-o investigatie
pe tema asta - insa, putinilor care au avut curaj sa inceapa, li s-a dat peste
bot! Nu-i bai! i-a crescut Romaniei "prestigiul" pentru modul in care se poarta
cu niste investitori care erau intr-adevar seriosi (nu tzepari, ca la Rosia
Montana) si, probabil, Romania (adica NOI, cu taxele noastre) vom mai avea de
platit niste banishori, de pe urma pierderii unui proces international! >:

Oricum: lasati-o balta cu uraniul si wolframul de la RM, ca nu-s decat povesti!
Pliiizzz! >:)

Codruta

  From: Arhitectura

  Domnu Inginer,

  Acum cand China, stat care contoleaza 97% !!! din comertul cu metale
"strategice", a anuntat ca reduce exporturile cu 30%,
  domnia voastra crede ca MAHARII, o sa se impiedice de o ... lista ?

  Cantitatile uriase de wolfram PUR si de uraniu, precum cele de la Rosia
Montana, au schimbat zeci de guverne prin Africa sau aiurea in lume.
  Stai domnule cumite pe onorabilul matale posterior, ca mintenas il vezi pe
verdele Cernea Presedinte si Partidul Verzilor (adica cei 3 membrii si inca 10
gagici), explicand cu patos revolutionar ce aer pur o sa avem in Romania
datorita folosirii cianurilor la Rosia Montana !
  Si daca nu "ese" pasienta asa, pe venerabilul Iliescu, dupa inca 10
transfuzii cu sange de nou nascut, perorand ca din exploatarea aia dubleza
pansiile, salariile la bugetari si mai angajeaza INCA 5 milioane de roamani la
Primarii ! :))

  Ce dreaku, domn inginer, chiar crezi ca am dat cu totii in "boala copiilor" ?
  Pentru ce e la Rosia Montana, aduc americanii 10 potavioane pe Cisul Alb,
chiar daca trebuie sa le traga cu tractoare fabricate la "Steagul Rosu" !

  Apropo !
  Cat pamant mai detin romanii in Transilvania ?