Mironova is founder of the Movement for Nuclear Safety:)

Nu zic ca nu are dreptate, _daca_ ar avea loc o explozie, dar e doar un news de
2 bani.

Un singur lucru este real: umanitatea nu si-a dat seama inca de faptul ca ai
nevoie de unmanned techonology sa scoti carbunii din foc, inainte sa
construiesti centralele. Masurile de securitate trebuie sa fie pentru
catastrofe
exagerate, chiar daca pica Luna pe centrala (exageram normal:))) sa fie totul
safe dupa.

Din pacate un rau necesar, administrat prost pentru lacomie financiara...
Oricum
o dai, homo sapiens are un talent nativ pentru a omora pe altii din specia lui.
Eu am zis de cand a venit prima stire ca nu mai merge racirea ca in doua
saptamani e la noi, nu m-a crezut nimeni :p Iti dai seama ca niciodata nu o sa
ti se spuna catastrofa atunci cand te afecteaza in mod direct. Dumnezeu cu mila
ce-o fi scapat cu apa la gramada din reactor si ce s-a evaporat.

http://topdocumentaryfilms.com/the-battle-of-chernobyl/

Va las pe voi sa il gasiti tradus in romaneste ca mi-e lene sa il caut. (cu
toate ca sigur l-ati vazut toti:)))

Gushterul

________________________________
From: Asociatia ARIN <asociatia.a...@gmail.com>
To: nuclear-roma...@yahoogroups.com; lista mediu <me...@ngo.ro>;
protest-ro@yahoogroups.com; romania_eu_l...@yahoogroups.com;
energie...@yahoogroups.com; ForMedList <forumdeme...@ngo.ro>;
societatea_civ...@yahoogroups.com; nature-bra...@yahoogroups.com
Sent: Wed, February 2, 2011 2:15:06 PM
Subject: [protest-ro] Expert rus in energie atomica: Situatia de la Fukushima,
mai grava decat cea de la Cernobil

http://www.hotnews.ro/stiri-international-8467875-expert-rus-energie-atomica-situatia-fukushima-mai-grava-decat-cea-cernobil.htm

Codruta

___
www.ursuletiisuparati.ro
Asociatia  ARIN, Braila 810271
Aleea Cinematografului 2, Bl. H3, Ap. 27
Tel.  0758.071656

Raspunde prin e-mail lui